کد خبر: ۲۵۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 28 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان يزد گفت: يکي از اهداف عالي امداد رسيدگي به وضعيت معيشتي نيازمندان با رويکرد حفظ شأن و منزلت خانواده‌هاي مددجويي است.

"محمد زارع ميرک آباد" با بيان اين مطلب افزود: 12 مرکز نيکوکاري از ارديبهشت ماه سال 93 با هدف جذب کمک‌هاي مردم نيکوکار و خير و همچنين توزيع بين نيازمندان همکاري خود را با کميته امداد شهرستان يزد آغاز کردند.

وي اضافه کرد: در اين راستا بيش از دو هزار و 583 نفر نيکوکار، حامي و امداديار با اين مراکز همکاري داشته و خدمات خود را به نيازمندان و مددجويان ارائه مي‌كنند.

زارع تصريح کرد: از ابتداي راه‌اندازي مراکز نيکوکاري در اين شهرستان، بيش از 20 ميليارد و 300 ميليون ريال کمک‌هاي مردمي در اين مراکز جمع‌آوري و بين محرومين همان منطقه توزيع شده است.

اين مسئول در اين رابطه خاطرنشان كرد: در راستاي استفاده از ظرفيت‌هاي خيرين و نيکوکاران در محلات، مراکز نيکوکاري با هدف ساماندهي شبکه‌هاي حمايتي و مردمي و رفع مشکلات مددجويان و نيازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلي، مراکز نيکوکاري راه‌اندازي شد.

وي اظهار كرد: ايجاد شبکه‌هاي نيکوکاري همبستگي اجتماعي را به دنبال دارد و باعث تقويت ارتباط خيرين و نيکوکاران با نيازمندان مي‌شود.

به گفته‌ي وي، استفاده از امکانات و منابع محلي، ترويج و تبليغ سنت هاي حسنه اسلامي و جذب کمک هاي مردمي، تسهيل در ارائه خدمات به خانواده‌هاي تحت حمايت و نيازمندان و همچنين ارتباط با خيرين و نيکوکاران به منظور جذب مساعدت هايشان و توزيع در همان محل از ديگر اهداف راه‌اندازي مراکز نيکوکاري محله است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار