کد خبر: ۲۵۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 28 June 2016
به گزارش تابناک یزد،  رئیس هیئت هندبال استان یزد از آغاز دور دوم نخستین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران و با حضور ۲۵ بازیکن در یزد خبر داد.

ابوالفضل خوشنویس  با اشاره به اینکه در این اردوی پنج روزه که در سالن شهید حاج مهدی شاهدیه پیگیری می‌شود 22 بازیکن برتر کشور حضور دارند اظهار داشت: این اردو توسط فدراسیون هندبال و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان یزد و هیئت هندبال استان و زیرنظر سرمربی تیم ملی عزت الله رنجبر انجام می‌شود.

رئیس هیئت هندبال استان یزد میزبانی این اردو در استان یزد را سبب ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران یزد و ارتقای علمی آنها دانست و گفت: عموم علاقمندان برای تماشای برگزاری تمرینات تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران می‌توانند  صبح و عصر به سالن شاهدیه در ابرند آباد مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه برای اعضای دعوت شده به تیم ملی هندبال بزرگسالان در یزد برنامه‌های مختلف فرهنگی و بازدید از آثار تاریخی پیش‌بینی شده است گفت: پنج عضو کادرفنی بر اساس برنامه‌ریزی و تقویم اجرایی کار اداره اردوی تدارکاتی را در یزد بر عهده دارند.

وی برتداوم برنامه‌ها با همکاری مسئولان و باشگاه‌ها در ارتقای رشته هندبال استان یزد در سطح کشور تاکید کرد و بیان کرد: خوشبختانه با همکاری بخش خصوصی فعالیت‌های این هیئت در برگزاری لیگ و اعزام‌ها و معرفی نفرات به تیم‌های ملی خوب است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار