کد خبر: ۲۵۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 28 June 2016
به گزارش تابناک یزد، مسوول روابط عمومی کل سپاه در ارزیابی از سخنان اخیر سیدحسن نصرالله درباره اینکه "حزب الله لبنان بودجه خود را به طور کامل از ایران دریافت می کند" گفت: صهیونیست‌ها و غربی‌ها تا امروز هر کاری که از دست‌شان برمی‌آمد بر علیه ایران و انقلاب اسلامی انجام داده‌اند و بیش از این نمی‌توانند اقدام دیگری داشته باشند و نباید از سخنان اخیر سیدحسن نصرالله و بهانه‌تراشی صهیونیست‌ها نگران شد.
سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و درایت حضرت امام خمینی(ره) و مطالبات رهبری در حمایت از فلسطینی و مبارزه با رژیم صهیونیستی مساله پنهانی نبوده و این موضع جمهوری اسلامی ایران به کرار در سخنان امام و رهبری و مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران به صورت شفاف بیان شده است.

مسوول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: بیان صحیح سیدحسن مقابله، روشنگری و تبیین خوبی است تا امت عربی دچار اشتباه استراتژیک در دشمن‌شناسی نشوند و رژیم صهیونیستی را همچنان دشمن درجه یک خود بدانند. هرچند که مطمئنیم توده جامعه اسلامی به ویژه در کشورهای عربی این مساله را به خوبی می‌دانند و البته به دلیل چهره کاریزماتیک سیدحسن نصرالله و محبوبیت ایشان در کشورهای اسلامی، به ویژه جوانان مسلمان می‌توانند در خنثی‌سازی طراحی سعودی‌ها در جایگزین کردن دشمن کشورهای عربی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار