کد خبر: ۲۶۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 18 July 2016
به گزارش تابناک یزد، «خندوانه» دیشب میزبان صداپیشه «آن شرلی»، مریم شیرزاد بود و او از فضای کاری خود گفت.
 
در ابتدای برنامه دیشب «خندوانه»، قسمت‌هایی از اجرای نمایش سه گروه پرور، رودكی و بنفشه‌خواه كه در فینال مسابقه «خندوانه» شركت كرده بودند، پخش شد.

 
پس از آن نمایشی توسط نیما اجرا شد و در ادامه آیتمی در خصوص شهر زیبای رشت پخش شد.
 
در بخش دیگر برنامه مریم شیرزاد دوبلور به دعوت رامبد جوان به روی صحنه آمد.
 
شیرزاد در ابتدا از سختی‌های كار و اینكه مانند كار در معدن دشوار است، گفت و اینكه به خواست خود، مدتی است كه كم كار می‌كند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه همه می‌خواهند دوبلور شوند، ولی كار سختی است و حرفی كه می‌زنیم حرف معمولی نیست و با نقشی كه می‌گوییم تغییر احوال پیدا می‌كنیم. دوبله خیلی انرژی می‌برد اما خب شیرین هم هست.

شیرزاد در مورد نقش‌های مختلفی كه دوبله می‌كند، گفت: جان‌مایه صدا یكی است اما فضای نقش و دیالوگ‌ها موجب می‌شود كه صدا با نقش عجین شود.

مهمان برنامه «خندوانه»، در ادامه از دلتنگی برای خنده مادرش و خاطره‌ای از وی گفت و زمانی كه به شدت از سوسك می‌ترسیده است. البته رامبد جوان هم از ترس خود از این موجود گفت و قول داد برای غلبه بر این ترس یكبار یك سوسك زنده را جلوی دوربین در كف دستش بگذارد.
 
شیرزاد در ادامه از كارگردانی در رادیو و اینكه فقط به یكسری از جوك‌های خاص می‌خندد، گفت.
 
این دوبلور در مورد آشپزی خود بیان كرد: از لحاظ ظرافت، كار بسیار زنانه‌ای است اما بهترین آشپزهای دنیا آقایان هستند و خود من هم سوپ جو را خیلی خوب می‌پزم و قرار بر این شد كه یكبار به استودیوی «خندوانه» بیاید و برای همه سوپ جو بپزد.
 
وی در ادامه به درخواست رامبد جوان در نقش‌های مختلفی صحبت كرد كه یكی از آنها این بود كه به جای همسر رئیس‌جمهور جمله‌ای بگوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شیرزاد در پاسخ به سوال جوان مبنی بر اینکه اگر رئیس جمهور بودید، برای مردم چه كاری انجام می‌دادید؟، گفت: حتما یک راهی پیدا می‌كردم كه با درصد خفیفی از مردم رخ به رخ حرف بزنم و حقیقت محض را بشنوم.
 
در ادامه رامبد جوان از مریم شیرزاد خواست تا از زبان رییس جمهور با مردم صبحبت کند و سپس از زبان همسر رییس جمهور که در این باره گفت: "کاش زنش نمیشدم!"
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
واقعا با این همه گرفتاری که رئیس جمهور داره باید به همسر ایشون نشان درجه یک تحمل ! داد
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
زرشك
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار