فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نه ما اجازه می‌دهیم و نه مأموریت ذاتی سپاه اجازه می‌دهد کسی در یزد حرکتی علیه نظام اسلامی و انقلاب انجام دهد.
کد خبر: ۲۶۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 19 July 2016

به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی  در حاشیه مراسم معرفی مسؤولان بسیج اقشار مختلف استان یزد اظهار داشت: نه ما اجازه می‌دهیم و نه مأموریت ذاتی سپاه اجازه می‌دهد که در استان یزد افراد در قالب قشر، حزب، گروه و حتی اعلام‌نظر بخواهد حرکتی علیه نظام، انقلاب و ولایت فقیه انجام دهد.

وی افزود: هر فردی در هر پست و منصب و جایگاهی اجازه چنین تحرکاتی ندارد  اگر جایی مشاهده شد عده‌ای علیه نظام اقدام و صحبتی کردند یعنی سپاه آنجا حضور نداشته و اگر بود اجازه نمی‌داد این اتفاق رخ دهد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد:‌ متأسفانه حرکت‌هایی در یزد مشاهده می‌شود که افرادی با مسؤولیت‌هایی که در گذشته داشتند و اکنون بازنشسته‌ شده‌اند هر چند یک بار دور هم جمع می‌شوند و دست به تحرکاتی می‌زنند که قابل قبول نیست.

سردار فتوحی یادآور شد: این افراد نفوذی در تهران هم که هر چند وقت یکبار با یکی از سران فتنه جلسه برگزار می‌کنند و در قالب نشست‌های مذهبی، حزبی و عناوین دیگر به سخنرانی و اعلام‌نظر در مورد موضوعات مختلف می‌پردازند که دامنه این جلسات به یزد نیز رسیده است.

وی ادامه داد: در یکی از این نشست‌ها سخنرانی آوردند که این سخنران روزی خدماتی برای نظام انجام داده بود اما اکنون علیه انقلاب، نظام و ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: در موارد دیگری نیز به بهانه مجلس ختم سخنرانی دعوت می‌کنند و سخنانی مطرح می‌شود که قابل تحمل نیست و هدف اینها از اجرای این برنامه‌ها در استان یزد یارگیری است.

فتوحی تصریح کرد: به آنها اخطار می‌دهیم اولاً دست از این حرکات خبیثانه خود بردارند و دوم اینکه مسؤولانی که روز مسؤول بودند و اکنون همراه اینها شده‌اند و حقوق امام زمان می‌گیرند فریب نخورند بلکه به عقبه اینها نگاه کنند.

وی بیان کرد: عقبه این افراد آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند و به دلیل همین سابقه دوستانه به آنها می‌گوییم که فریب این افراد را نخورند زیرا اگر این حرکات ادامه یابد مدارک و اسنادی داریم که براساس این اسناد به شکل قانونی عمل خواهیم کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: برخی به اسامی احزاب مختلف فعالیت‌هایی دارند اما این فعالیت‌ها علیه قرآن و نظام است و زیبنده استان یزد نیست که عده‌ای که روزی مسئول بودند حال در دام این احزاب بیفتند و سابقه خود را خدشه‌دار کنند.

این مسئول تصریح کرد: یزد شهر حسینه‌ها است و مردم همواره مدافع نظام، اسلام و ولایت بوده و هستند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای زیر پرچم آمریکا علیه کشور و نظام توطئه کنند یا اینکه عده‌‌ای در تهران خط بدهند و برخی دیگر در یزد آن را اجرا کنند.

سردار فتوحی تأکید کرد: متأسفانه گاهی سکوت برخی مسؤولان نیز باعث بروز این اقدامات شده اما مردم استان یزد همواره نشان داده‌اند که همگی بسیجی هستند و نظام را دوست دارند و ولایت‌مدارند بنابراین عده‌ای که اینگونه اقدامات را انجام می‌دهند خجالت بکشند و بدانند که مردم هرگز زیر بار آنها نمی‌روند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم، سیدجواد امامی به عنوان مسؤول بسیج رسانه استان یزد، مهدی نادی به عنوان مسئول بسیج ورزشکاران استان یزد، حسن ابراهیم بشکانی به عنوان مسؤول بسیج کارمندی استان یزد و سعید دهقان به عنوان معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد معرفی شدند.

بر این اساس، قرار است فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به طور حضوری در دفاتر هر یک از این نهادها حضور یافته و تودیع و معارفه را به صورت حضوری انجام دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
باسلام توجهی به دموکراسی وازادی بیان هم بشودو بایدحرف مخالف راشنید صدر اسلام توجه حاص به نظر مردم بوده است
خیدزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
دموکراسی اردوغاتی!!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
مخالف حرف بزند اما اگه دنبال فتنه باشد دهنش را خورد میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
کلا شماها دنبال دهان خوردکردنید
حام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
با سلام جناب فرمانده سپاه این نوع گویش ضد اسلام است که جناب عالی میفرمایید باتهدید اتفاقا مردم به طرف همان اقایون میرن نه به سمت شما بعد هم به تمام مسوولان باید گفت مردم از همه چیز بالاتر هستن در حکومت یادتون نره ولایت فقیه هم از مردم هست خواهشا براش دشمن تراشی نکنید خود رهبر فرمودند اگر کسی ازمن اشکالی گرفت جرم نیست افراط عاقبتی نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار