دیدار نماینده مردم اردکان و مدیر حوزه های علمیه کشور:
نماینده مردم اردکان در حاشیه یک مراسم،با تبریک انتصاب آیت ا.. اعرافی به سمت مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، برای وی آرزوی موفقیت نمود.
کد خبر: ۲۶۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ 23 July 2016
به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم اردکان در حاشیه یک مراسم،با تبریک انتصاب آیت ا.. اعرافی به سمت مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، برای وی آرزوی موفقیت نمود.

"محمدرضا تابش" با گرامیداشت یاد آیت ا.. اعرافی امام جمعه فقید شهرستان میبد عنوان داشت: مقتضیات زمانی و مکانی و تحولات رخ داده در عرصه علم و تکنولوژی، ضرورت تجهیز و روزآمدی حوزه های علمیه برای پاسخگویی و تامین نیازهای معنوی مردم و جامعه را بیش از پیش نمایان ساخته است.

وی تصریح کرد: در این صورت است که انتقال و تاثیرگذاری آموزه های دینی و اخلاقی به نحو مطلوب انجام خواهد شد و می توان به حرکت در راستای جامعه ای در طراز امام علی(ع) و ترویج اززشها ومعیارهای انقلاب اسلامی امیدوار بود.

آیت ا.. علیرضا اعرافی نیز در این دیدار با تشکر از نماینده اردکان، سیر انتخاب بعنوان مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: ایجاد تحول در حوزه های علمیه با توجه به تجربه خوب مدیریتی در جامعه المصطفی را در دستور کار داریم تا نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تامین گردد و حوزه ها بتوانند از کارآمدی مطلوب تری برخوردار گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار