رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان یزد تعدادی دانشجویان جذب و ساماندهی شده در این تشکل را افزون بر 40 هزار دانشجواعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶ 27 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سید حسین راسخی  افزود: دانشجویان عضو بسیج استان در 68 واحد دانشگاهی یزد و مناطق و شهرستان های استان فعالیت دارند .
وی مهمترین برنامه های بسیج دانشجویی یزد را برگزاری طرح راهیان نور، اردوهای جهادی، طرح ولایت و فعالیت های علمی و پژوهشی ذکر کرد .
این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره و یادمان های شهدا ، دوره های بصیرت افزایی، جلسات هم اندیشی، پرسش و پاسخ و گفتمان سازی انقلاب اسلامی برای اعضای بسیج دانشجویی استان پیش بینی شده است .
راسخی گفت: برنامه هایی که در طول سال با همکاری دانشگاه های مختلف بر حسب نیاز برای دانشگاهیان استان یزد برگزار می شود، مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد .
رئیس سازمان بسیج دانشجویی یزد خاطر نشان کرد: از برنامه هایی که در سال های اخیر با اقبال دانشجویان مواجه شده طرح راهیان نور و اردوهای جهادی در مناطق محروم است .
راسخی هدف از برگزاری این گونه برنامه ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت در سطح جامعه و بین دانشجویان و دانشگاهیان ذکر کرد .
استان یزد 100 هزار دانشجو و 68 مرکز دانشگاهی دارد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار