امام جمعه ابرکوه گفت: نمازجمعه دژی محکم در برابر استکبار جهانی و سنگری مستحکم در دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی است.
کد خبر: ۲۶۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 27 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی  به مناسبت سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه در کشور اظهار داشت: برگزاری نمازجمعه از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی(ره) است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی احیا و مهد بیداری ملت های مسلمان شد.
وی بابیان اینکه نماز جمعه پایگاهی با جاذبه برای جوانان است افزود: نماز جمعه خنثی کننده تحرکات ضد فرهنگی و دفع کننده تهاجم فرهنگی دشمنان و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حسینی با تقدیر از حضور چشمگیر مردم ابرکوه درآیین عبادی سیاسی نمازجمعه، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم این شهرستان در مراسم نمازجمعه زبانزد است و ستاد نمازجمعه ابرکوه نیز باتوجه به فعالیت هایی که برای خدمت رسانی به نمازگزاران انجام داده، چند بار از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان به عنوان ستاد نمونه انتخاب شده است .
حسینی با تشکر از اعضای ستاد نماز جمعه ابرکوه تصریح کرد : بیش از 40 نفر از براداران و خواهران عضو ستاد نماز جمعه ابرکوه هستند که هر هفته بدون چشم داشتی برای برپایی نماز جمعه فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، نمازجمعه در شهر مهردشت بخش بهمن شهرستان ابرکوه نیز به امامت حجت الاسلام رضا علیزاده با حضور قشرهای مختلف مردم این بخش اقامه می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار