مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری چهل‌و‌پنجمین نشست از سلسله نشست‌های سبک زندگی در یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 27 July 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا دشتی اظهار داشت: برگزاری سلسله نشست‌های سبک زندگی از سال گذشته در یزد آغاز شده و امروز چهل و پنجمین نشست با حضور علاقمندان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این نشست‌ها در هر دوره با موضوعی مرتبط با خانواده، تربیت فرزندان، روابط همسران، خانواده‌های زوجین و ... با حضور کارشناسان مذهبی، روانشناسان و .. برگزار می‌شود.

دشتی با اشاره به اینکه این نشست‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت محل برگزاری نشست‌ها، عموم علاقمندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نشست چهل و پنجم با حضور دکتر ترکمانی و با موضوع «زندگی شیرین می‌شود وقتی ...» عنوان کرد: این نشست امروز ششم مرداد از ساعت 18 در فرهنگسرای شهرداری یزد واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: علاقمندان به کسب اطلاع از برنامه‌های این سازمان در زمینه سلسله نشست‌های سبک زندگی می‌توانند به عضویت کانال @yazdfarhang درآیند یا به سایت yazdfarhang.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این نشست‌ها به طور معمول به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در آن باید برای ثبت‌نام به صورت رایگان اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار