مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: 12 هزار و 537 نفر در شهر یزد و بخش مرکزی آن هنوز زیر پوشش صندوق قرار نگرفته اند .
کد خبر: ۲۶۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 28 July 2016
به گزارش تابناک یزد،حسن ابراهیمی  افزود: برای زیر پوشش قرار دادن این افراد باید ضمن اطلاع رسانی از همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط بنحو شایسته بهره برداری شود .
این مسئول اظهار داشت: در این خصوص تاکنون جلسات متعددی با مسئولان اجرایی و فرهنگی انجام گرفته و بدون شک باید بیش از گذشته کار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی افزایش یابد.
مدیر صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: تا پایان امسال توسط این صندوق برای پوشش پنج هزار و 480 نفر از واجدان شرایط بیمه شدن در استان یزد برنامه ریزی انجام گرفته است.
ابراهیمی تصریح کرد: تاکنون در برخی از مناطق و شهرستانهای استان یزد جلسات هماهنگی ، برنامه ریزی و راه های جذب افراد واجد شرایط با حضور مسئولان و همکاری آنها تشکیل شده است .
وی اضافه کرد: طبق مقررات افراد زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر می توانند از برکات مختلف آن بنحو شایسته در امور مورد نیا استفاده کنند .
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان یزد افزود: هر فردی که توان پرداخت حق بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی را ندارد می تواند در صورت مشمول بودن به این صندوق مراجعه نماید .
ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضرعضویت در این بیمه سقف سنی ندارد افزود: هر فرد بالای 18سال بخصوص دانشجویان مرتبط با جامعه روستایی و عشایر می توانند با عضویت در این صندوق برای آینده خود برنامه ریزی کنند.
استان یزد با یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و دارای 10 شهرستان است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار