کد خبر: ۲۶۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 28 July 2016
به گزارش تابناک یزد، فیلمهای سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن امروز، فردا و شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می روند.

در این سه روز تعداد زیادی فیلم ایرانی به مناسبت این ایام از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد که از محمد مهدی عسگر پور دو فیلم به نمایش در می آید. «اقلیما» یکی از فیلم‌های عسگر پور است که امروز ساعت 16 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: زندگی مرفه و آرام سارا و عماد با بستری شدن عماد در بیمارستان به علت ناراحتی قلبی از آرامش و سکون خارج می شود. از یک سو دغدغه بیماری عماد و از سوی دیگر اتفاقات عجیب و غریبی که در بیمارستان و به ویژه در خانه برای سارا می افتد، آرامش روحی و روانی سارا را به‌هم می ریزد. در این میان سارا حس می کند علاوه بر موجود غریبی که زندگی و آرامش او را دگرگون کرده، موجود دیگری در درونش در حال شکل گیری است.حسین یاری، پانته آ بهرام و احمد مهران فر در فیلم سینمایی «اقلیما» ایفای نقش کرده اند.

فیلم دیگر عسگر پور در این سه روز تعطیلی فیلم «مهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگر پور است که شنبه 14:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. در این فیلم خواهیم دید: ابراهيم و فخري در خانه‌اي قديمي زندگي مي‌كنند و سه فرزندشان شهيد شده و فرزند چهارم، رضا جانباز قطع نخاعي ا‌ست كه در يك آسايشگاه تحت مراقبت است. رضا بعد از شهادت همرزمش، كمال، پرخاشگر و عصبي شده و داروهايش را مصرف نمي‌كند، به همين خاطر ابراهيم و فخري تصميم مي‌گيرند او را به خانه آورده و خود از وي مراقبت كنند. محبوبه خواهر كمال به خانه آنها مي‌آيد و مايل است طبق قرار قبلي با رضا ازدواج كند، اما رضا او را رد مي‌كند. رضا اصرار دارد كه بايد بميرد و همين رفتارها باعث مي‌شود كه يك روز ابراهيم با او برخورد كند.پرویز پرستویی، بهروز شعیبی و آهو خردمند در فیلم سینمایی «مهمان داریم» ایفای نقش کرده اند.


فیلم دیگری که روی آنتن می رود «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» ساخته مارک وب است که فردا ساعت00:30 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی اندریو گارفیلد و اما استون آمده است: پارکر پسر دانشمند فقيد ريچارد پارکر است که پس از مرگ پدر و مادر پيتر با او نزد عمه و شوهر عمه اش مانده است. پيتر با پيدا کردن کيف دستي پدرش به پژوهش وي در زمينه پيوندهاي زيستي در ژنوم خزندگان دسترسي پيدا مي کند. پيتر مي خواهد با گوئن استيسي همکلاسي دانشکده اش ازدواج کند. گوئن در مرکز علوم ميدتاون در ساختمان آزکورپ کار مي‌کند. دکتر کانرز همکار سابق پدر پيتر مسئول آزکورپ است و ماجراهایی هم برایشان پیش می‌آید.

اما یکی از فیلم‌های خوب این هفته؛«کیفر» به کارگردانی حسن فتحی است.فیلمی جنایی که بسیار مورد تحسین قرار گرفت. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مردی میانسال به دلیل قتل یک جوان در آستانه قصاص است. خانواده وی در تلاش جلب رضایت اولیاء دم هستند و در این رابطه مبلغی را به عنوان پول دیه جور کرده اند که هنگام انتقال آن از بانک توسط چند سارق دزدیده می شود.


جمشید هاشم پور، هانیه توسلی،امیر جعفری و مصطفی زمانی در فیلم سینمایی «کیفر» ایفای نقش کرده اند. 

شبکه یک

فیلم

کارگردان

روز/ساعت

جک آیریش: لکه سیاه

جفری واکر

امشب/22

تبسم گرگ

جواد علیزاده

فردا/16

سرگذشت ریچارد کمپ

ژرمینال آلوارز

شنبه/9

سزار چاوز

دیگو لونا

شنبه/16

 

شبکه دو

قصه گو

مصطفي كوشكي

امروز/8

عبور از مرز: چارلی رایت

الیس فریزر

امشب/23

تپه عقاب ها

صمد غلامزاده

فردا/8

مردی به سان باد

پائولو بیانچینی

فردا/ 17:30

پیش از آن که بگویی خداحافظ

نیما طباطبایی

فردا/23

راه نجات

راما قويدل

شنبه/8

برکه من

کلود نوریدسانی و ماری پرنو

شنبه/ 17:30

عشق پدرانه

یموگن کیمِل

شنبه/23

 

شبکه سه

عملیات پایتخت

محمدرضا آهنج

امروز/ 10:30

خشم

پریادار شان

امروز/16

مرد عنکبوتی شگفت انگیز

مارک وب

فردا/00:30

رز زرد

داريوش فرهنگ

فردا/10

پیش به جلو

دانته لم

فردا/ 14:30

طلا

توماس آرسلن

فردا//19

روزی که می آید

کاوه سجادی حسینی

شنبه/10

مهمان داریم

محمدمهدي عسگرپور

شنبه/14:30

بعد از زلزله

ایکسیاگون فنگ

شنبه/19

 

شبکه چهار

اقلیما

محمد عسگرپور

امروز/16

فراموشی

جوزف کوسینیسکی

امروز/20:30

کیفر

حسن فتحی

فردا/11

تلواسه

داریوش ربیعی

شنبه/11

 

شبکه تهران

فقط بیست

مسعود کرامتی

امروز/ 13:30

گوزن شمالي

جان دي هنكوك

فردا/9

سرزمین های شاد

رابرت رای

فردا/13:30

کیس جوان

آندره وان دوران

شنبه/9

قصیده شب بارانی

علیرضا سبزواری

شنبه/13:30

خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار