با حضور معاون استاندار یزد، تمهیدات انتظامی امنیتی سرشماری در یزد مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۶۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 29 July 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در مورد تمهیدات انتظامی امنیتی سرشماری با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار رایزنی و گفت‌وگو کرد.

محمدحمید فخرالدین با اشاره به تفاوت‌های سرشماری سال جاری با دوره‌های گذشته بیان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن برای نخستین بار به صورت دو مرحله‌ای اینترنتی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس چارت رده‌های اجرایی سرشماری حدود 500 نفر برگزاری این طرح بزرگ و ملی را در استان بر عهده دارند که نسبت به سرشماری سال 90 این میزان تا 70 درصد کاهش یافته است.

فخرالدین تصریح کرد: در امر برگزاری سرشماری، امنیت و نظم از اهمیت بسزایی برخوردار است و تحقق این مهم مستلزم ایجاد تعامل میان ستاد سرشماری استان و نیروهای نظامی انتظامی است.

معاون استاندار یزد نیز در این دیدار با تاکید بر صحت و دقت جمع آوری اطلاعات مردم در امر برگزاری سرشماری، در مورد هماهنگی با نیروهای نظامی انتظامی قول مساعد داد.

محمدعلی طالبی تصریح کرد: خروجی سرشماری، پایه برنامه‌ریزی‌ها و توزیع امکانات در 10 سال آینده خواهد بود و استان در زمینه صحت آمار تاکید جدی دارد.

وی گفت: تمهیدات لازم در مورد برگزاری صحیح سرشماری به فرمانداران و بخشداران ابلاغ خواهد شد.

هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395، سوم تا بیست و چهارم مهرماه به صورت اینترنتی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه با مراجعه ماموران به منازل همراه خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار