رییس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی استان تا پایان تعطیلات خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 29 July 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ احمد مظفری افزود: تردد کامیون ها در مسیرهای منتهی به تمامی مناطق ییلاقی استان و بخصوص شهرستان های تفت و مهریز ممنوع می باشد .
وی علت منموعیت تردد کامیونها را در این مسیرها بخاطر حجم تردد وسایل نقلیه سواری و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی در طول تعطیلات ذکر کرد .
رییس پلیس راه استان یزد خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس در ابتدای این مسیرها مستقر هستند و با رانندگان متخلف که به قانون بی توجه باشند طبق مقررات برخورد می کنند .
مظفری خاطر نشان کرد: ممنوعیت تردد انواع کامیون ها در محورها و جاده های اصلی و فرعی منتهی به ییلاقات استان یزد طی امروز و شنبه است .
وی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل تردد به مناطق ییلاقی شهرستان های تفت و مهریز افزایش می یابد بر رعایت کامل مقررات توسط رانندگان تاکید نمود .
این مسوول بر حضور پلیس و گشت های محسوس و نامحسوس در تمامی محورها و جاده های مواصلاتی استان خبر داد که با اشرافیت کامل وظایف خود را انجام می دهند .
مظفری با اشاره به اینکه حجم زیادی از تصادفات در سطح استان یزد بخاطر بی توجهی موتورسوران است از آنها خواست تا حتما از کلاه امینی استفاده کنند .
این مسئول از فعالیت شبانه روزی 53 دستگاه دوربین مجهز در طول محورهای استان برای ثبت تخلفات رانندگان و کنترل سرعت خبر داد و بر همکاری با پلیس راه تاکید کرد .
مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی تفت و مهریز و بویژه مناطق خوش آب و هوای ده بالا، طزرجان، سانیج، درگاهان و چشمه تامهر در تفت و چشمه غربالبیز و روستاهای ییلاقی تابعه آن همواره شاهد خیل حضور مردم و مسافران است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار