معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از برگزاری جشنواره استانی شهید رجایی و معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 22 August 2016
به گزارش تابناک یزدسیدمجتبی حسینی‌پور اظهار داشت: همزمان با هفته دولت جشنواره استانی شهید رجایی پس از 10 سال بار دیگر در استان یزد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر برگزار می‌شود و در قالب برگزاری آن دستگاه‌های برتر و تیم‌های کاری مؤثر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

حسینی‌پور افزود: به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان طی شش ماه گذشته بیش از 50 دستگاه اجرایی در چارچوب شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده‌اند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: دستگاه‌هایی که بالاترین امتیاز را در شاخص‌های عمومی و شاخص‌های اختصاصی داشته‌اند و بهترین عملکرد را در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی خواهند شد ضمن اینکه تیم‌های کاری موثر در این دستگاه‌ها نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی تبیین کرد: ارزیابی در شاخص‌های عمومی در قالب شش محور مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، انجام گرفته است.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: فرآیند ارزیابی دستگاه‌های استان یزد در سایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد قابل مشاهده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار