مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره) بهاباد از پرداخت 768 میلیون ریال تسهیلات کارگشائی به مدد جویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 22 August 2016
به گزارش تابناک یزدرمضان باقری  اظهار داشت: این مبلغ تسهیلات در پنج ماهه نخست امسال به 58 نفر از مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند شهرستان بهاباد پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده های مورد حمایت، پرداخت وامهای قرض الحسنه کارگشائی است گفت: این وامها در زمینه های معیشتی، درمانی، تامین جهیزیه، عمرانی و تحصیلی به مددجویان پرداخت می شود.
باقری افزود: کمیته امداد بهاباد درسال گذشته نیز مبلغ 20 میلیارد و 650 میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشائی به 135 نفر از مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت کرده است.
وی، فعالیت های فرهنگی این نهاد را یاد آور شد و گفت: تعداد 239 نفردانش آموز ، 5 نفر دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهاباد استفاده می کنند که در این زمینه در 5 ماه سالجاری مبلغ 17 میلیون ریال برای این عزیزان هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهاباد افزود: همچنین در 5 ماه نخست امسال تعداد 207 نفر از خدمات مشاوره این نهاد استفاده کرده و تعداد 50 نفر نیز در کلاسهای تابستانه کانون ولایت این مدیریت شرکت دارند.
وی گفت: تعداد یکهزار و 660 خانوار در قالب سه هزار و 572 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بهاباد قرار دارند و از خدمات مستمری این نهاد استفاده می کنند.
باقری تصریح کرد: در 5 ماهه سال جاری مبلغ چهار هزار و 238 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بهاباد به عنوان کمک معیشت یا مستمری پرداخت شده است.
بهاباد با بیش از 22 هزار نفر جمعیت، دو بخش، سه دهستان و افزون بر 100 روستا و آبادی در فاصله 200 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار