کد خبر: ۲۸۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۱ 23 August 2016
به گزارش تابناک یزد، حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: «بنده اولین نفری بودم که از احتمال حمایت اصولگرایان از آقای روحانی صحبت کردم. منتهی این حمایت چهار شرط دارد: اول اینکه آقای روحانی برجام را به فرجام برساند و دوم اینکه اقتصاد کشور را رونق داده و اقتصاد مقاومتی را اجرا کند و سوم اینکه نقشه فرهنگی مدنظر خود را اجرا کند و چهارم اینکه شعارهایی که در زمان انتخابات داده بود را به نتیجه برساند.»
 
وی ادامه داد: «با این حال اگر اصولگرایان بر روی فرد خاصی به اجماع برسند که بتواند رقابت تنگاتنگی با آقای روحانی داشته باشند قطعا از این نامزد حمایت خواهند کرد و برای پیروزی وارد صحنه خواهند شد نه اینکه بخواهند آتش انتخابات را گرم کنند.»
 
کنعانی مقدم درباره اینکه تحقق این چهار شرط چه نفعی برای اصولگرایان دارد، گفت: «ما دنبال این نیستیم که رئیس جمهور اصولگرا باشد یا آقای روحانی باشد. دغدغه ما مشکلات کشور و رفع معضلات اقتصادی و رفاه مردم است و فرقی نمی کند که چه دولتی این موضوعات را بتواند عملیاتی کند. اما اگر احساس کنیم آقای روحانی در این چهار سال نتوانسته حداقل ها را به نتیجه برساند از ایشان حمایت نخواهیم کرد.»
 
این مطلب در فرارو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار