رئیس پلیس آگاهی یزد از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که عناوین دولتی را جعل می کرد.
کد خبر: ۲۸۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 22 August 2016
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ حسین رضایی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با دادن وعده های دروغین مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و اطمینان از صحت و سقم موضوع و همچنین به دست آوردن شیوه و شگرد متهم، وی را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.
این مسئول گفت: متهم در پلیس آگاهی به کلاهبرداری سه میلیارد و 900 میلیون ریال از شهروندان با فریب آنها جهت گرفتن وام بدون بهره، ثبت نام خودرو، انجام کارهای غیرقانونی در ادارات اعتراف کرد.
رضایی با بیان اینکه تاکنون شش نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شدند خاطرنشان کرد: متهم با جعل کردن سربرگ نامه های برخی ادارات و همچنین معرفی خود به عنوان فرد صاحب نفوذ در دستگاه های دولتی و با دادن وعده های واهی و دروغین به شهروندان دست به این کلاهبرداری زده بود.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان یادآور شد: شهروندان در انجام معاملات و کارهای روزمره فریب کسانی که خود را به عنوان افراد صاحب نفوذ معرفی می کنند نخورده و امور کاری خود را برابر قانون انجام دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار