به همراه گزارش تصویری:
طی نشستی با حضور مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور، از خدمات موسی احمدی تقدیر و رضا ذوالفعلی نژاد به عنوان مدیرکل زندان های استان یزد معرفی شد.
کد خبر: ۲۸۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 23 August 2016
به گزارش تابناک یزد، اسماعیل نوروزی در این نشست ضمن قدردانی از خدمات 35ساله موسی احمدی در عرصه اصلاح و تربیت گفت: موسی احمدی قریب 35 سال با تلاش خود، تجربیات بسیار زیادی در زندانبانی کسب نموده و خدمات مفید ایشان در استان های مختلف کشور نمود دارد.
وی افزود: زندانبانی و مدیریت زندان یکی از مشاغل سخت و دشواری است که الحمدا... به برکت خون شهدا و بخصوص شهید لاجوردی امروزه شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زندان های کشور هستیم که یکی از این اقدامات مهم، بحث شعار سازمانی و تلاش پرسنل برای اصلاح و تربیت مددجویان است.
مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور عنوان کرد: امر زندانبانی قطعا یکی از مشاغل سخت است که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست چراکه کارکردن در محیط زندان و انتقال مباحث روحی و روانی مرتبط با زندانیان ، آثار روحی و روانی منفی بر پرسنل خواهد گذاشت.
نوروزی در ادامه  با معرفی رضا ذوالفعلی نژاد به عنوان مدیرکل زندان های استان یزد اظهار داشت: مداوت همدلی و همت شما همکاران یزدی در کنار مدیرکل جدید، برای تحقق عدالت قضایی و اصلاح و تربیت مددجویان لازم است تا همچون گذشته تجلی مناسبی را در امر زندانبانی استان یزد شاهد باشیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد؛  وی در پایان افزود: به زودی مراسم رسمی تودیع و معارفه با حضور رئیس سازمان زندان های کشور در یزد برگزار خواهد شد.
موسی احمدی مدیرکل اسبق اداره کل زندان های استان یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات مدیران سابق مجموعه از همراهی و همدلی پرسنل اداره کل زندان های استان در طول مدت خدمت خود، تشکر کرد.
مدیرکل جدید زندان های استان یزد نیز ضمن قدردانی از مدیران سابق بر تداوم همفکری ، همراهی و صداقت پرسنل تاکید کرد و این فاکتورها را سرلوحه کاری خود دانست.
رضا ذوالفعلی نژاد اظهار داشت: تفکر حاکم بر مجموعه مدیریتی من تفکر سیستمی خواهد بود و با استفاده از خرد جمعی تصمیم گیری خواهیم کرد تا خدای ناکرده شرمنده مدیران قبلی این مجموعه که خدمات ارزنده و خوبی ارائه نمودند، نباشیم.
وی افزود: بر اساس اولویت های 10گانه سازمان زندان ها حرکت خواهیم کرد  و امیدواریم مربیان خوبی برای افراد بزهکار باشیم و بتوانیم در مسیر اصلاح و تربیت اقدامات موثری انجام بدهیم.
ذوالفعلی نژاد ارتباط مناسب با دستگاه های قضایی استان را لازمه کاهش جمعیت کیفری و کاهش آسیب و رفتارهای پرخطر در زندان دانست و بر این مهم تاکید کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار