مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد از بهره برداری 53 طرح برق همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد .
کد خبر: ۲۸۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 23 August 2016
به گزارش تابناک یزد، حمدرضا صحتی گفت: طرح های حوزه برق استان در پنج محور برق رسانی مناطق شهری و روستایی، مسکن مهر شهری، توسعه و ساخت، اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و تامین روشنایی در مناطق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد و 682 میلیون ریال اجرا شده است. 
وی با بیان اینکه بهره برداری از طرح های یاد شده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکان برق دارد ، اظهار کرد: با اجرای 20 طرح توسعه و ساخت شهری و روستایی افزون بر 18 هزار متر شبکه فشار متوسط و 786 دستگاه چراغ پربازده به تجهیزات شبکه استان یزد افزوده خواهد شد. 
مدیرعامل توزیع نیروی برق یزد افزود : در حوزه روشنایی، 10 طرح با ساخت 13 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف با هزینه ای بالغ بر 11میلیارد و 384میلیون ریال به بهره برداری می رسد. 
صحتی برق رسانی به مسکن اجتماعی را از اولویت های وزارت نیرو در دولت تدبیر و امید برشمرد و خاطرنشان کرد: در این راستا دو هزار و 723 متر شبکه فشار متوسط ساخته می شود و پنج مسکن اجتماعی استان برقدار می شود.
صحتی افزود: عمده آن مربوط به برق رسانی به طرح مسکن اجتماعی شهید احمدی روشن ، سایت فاطمیه و مسکن اجتماعی اکرم آباد در شهرستان یزد خواهد بود. 
وی با بیان اینکه 83 دستگاه پست هوایی به ظرفیت پنج هزار کیلوولت آمپر به تاسیسات موجود افزوده شده است ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق در این طرح ها بر اساس رویکرد وزارت نیرو ، بسترسازی لازم برای اتوماسیون شدن شبکه ها و کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است. 
صحتی توسعه روشنایی سه شهرستان اشکذر ، اردکان و میبد را از مهمترین طرح های روشنایی شهرستان یزد برشمرد و گفت: در مجموع در پروژه های روشنایی قابل افتتاح حدود 664 دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی 70 و 150 وات به کار رفته است. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه تعداد مشترکان برق استان یزد از 600 هزار مشترک فراتر رفته است تاکید کرد: استفاده از شیوه های نوین مدیریت شبکه برای استمرار انرژی الکتریکی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه ، فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف مشترکان، گسترش و توسعه خدمات الکترونیک از برنامه های استراتژیک این شرکت محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار