مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به همراه مدیرکل دیوان محاسبات استان از بندرخشک پیشگامان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۸۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 23 August 2016
بازدید مدیرکل راه وشهرسازی یزد از بندرخشک پیشگامانبه گزارش تابناک یزد، در این بازدید دکتر نقصان محمدی به همراه فلاطون زاده مدیرکل دیوان محاسبات استان از بخش های مختلف بندرخشک پیشگامان از جمله ایستگاه بندرخشک پیشگامان، خط اختصاصی 4 کیلومتری، شانیتنگ یارد، فاز یک ترمینال کانتینری و چند منظوره، سکوهای ریلی در حال ساخت، سردخانه دو مداره و انبارهای عمومی مجموعه بازدید کردند.
در این جلسه، رضایی مدیرعامل بندرخشک پیشگامان در سخنانی با تشریح جایگاه بندرخشک پیشگامان و فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: بندرخشک پیشگامان با مجوز از هیئت دولت وبا سرمایه گذاری مردم و گروه تعاونی پیشگامان توانسته است به عنوان اولین بندرخشک تعاونی ایران به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شود.
دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه وشهرسازی استان یزد نیز در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت ها و روند احداث بندرخشک پیشگامان اظهار داشت: پروژه بندرخشک پیشگامان یک پروژه در سطح ملی است که باید با نگاه توسعه ای و ملی با آن روبرو شد.وی افزود: این پروژه بعد از راه اندازی نقش مهمی در صنعت حمل و نقل استان و کشور ایفا خواهد کرد.

 وی خواستار تعامل جدی تر مسئولان برای راه اندازی هر چه سریع تر این طرح شد. فلاطون زاده مدیرکل دیوان محاسبات استان یزد نیز ضمن تقدیر از روند فعالیت صورت گرفته خواستار تسریع در افتتاح بندرخشک شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار