در بیانیه 6 امام جمعه شهرستان تفت مطرح شد
برخی از ائمه جمعه یزد در بیانیه ای اعلام کردند:حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان بارها به خاطر اینکه این مجالس منجر به لهو و لعب می شود و عدم رضایت خود را از برگزاری چنین برنامه هایی اعلام داشته اند.
کد خبر: ۲۸۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ 25 August 2016
به گزارش تابناک یزد، تعدادی از ائمه جمعه شهرستان تفت در بیانه ای مخالفت خود را با برگزاری کنسرت در این شهرستان اعلام کردند.
در این بیانیه آمده است: 
یزد حسینیه ایران است و تفت حسینیه یزد و برگزاری کنسرت موسیقی سنتی و غیر سنتی و هرگونه برنامه مشابهی که شائبه گناه داشته باشد ولو اینکه در ظاهر وجه قانونی به آن بدهند، آن هم در شهری که به عنوان حسینیه یزد عزادارای اش در حال جهانی شدن است؛ توهین به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می باشد.

علاوه بر این تجربه نشان داده بخاطر نامعلوم بودن هویت اکثر شرکت کنندگان در این گونه مراسم ها کنترل آن ها از جهات مختلف مخصوصا در بخشی از سالن که قرار داده شده زنان و مردان به عنوان خانواده بصورت مختلط مستقر شوند بسیار مشکل خواهد بود.

از طرفی همانگونه که در چند روز گذشته شاهد بودیم برگزاری این برنامه ها موافقان و مخالفانی دارد که در صورت برگزاری، احتمال درگیری و وقوع حوادثی داده می شود در حالی که ما در ماه های قبل از انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی قرار داریم و از همیشه بیشتر به آرامش و همدلی نیازمندیم.

از طرفی عالم مجاهد حضرت آیت الله ناصری نماینده محترم ولی فقیه در استان بارها به خاطر اینکه این مجالس منجر به لهو و لعب می شود و برپایی مجالس لهو و لعب حرام است؛ عدم رضایت خود را از برگزاری چنین برنامه هایی اعلام داشته اند.

لذا ما ائمه جمعه شهرستان تفت ضمن ارج نهادن به هنر و هنرمندان متعهد و انقلابی و هنردوستان بدینوسیله عدم موافقت خود را به طور کلی با برگزاری اینگونه برنامه های اعلام نموده و امیدواریم مسئولین ولایتمدار و عاشورایی استان و شهرستان از برگزاری چنین برنامه هایی جلوگیری نمایند.

ابوالقاسم غفوری امام جمعه تفت
ضیاءالدین نجم الهدی امام جمعه کهدوئیه
سیدعلی نجم الهدی امام جمعه ده بالا
حسین انوری امام جمعه علی آباد
محمد آخوندی امام جمعه زردین
محمود دهقانپور امام جمعه نیر

مخالفت صریح ائمه جمعه تفت با برگزاری انواع کنسرت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
این رفتارها با مردم بنام دفاع از ارزشها ، خود آسیب به اسلام وایمان واعتقاد مردم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
کنسرت
هرکس که دلش هوای کنسرت کند
باید برود ز شهر مشهد بیرون
باشد، برود، ولی بگویید کجا
کنسرتِ بدونِ لغو باشد اکنون؟
یک شهر اقلا بگذارید شود
مخصوص دف و سه تار و تار و قانون
هرکس که دلش خواست به آن‌جا برود
هرکس که نخواست، پس بیاید مشهد!
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
آقا جان زندگی درکل شائبه گناه دارد بهتره همه بمیرن تا خیال این آقایان راحت بشه و دربست بریم بهشت از نظر. این ها ملت ایران یا گناهکارن یا می خان گناهکار بشن.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
آقا جان زندگی درکل شائبه گناه دارد بهتره همه بمیرن تا خیال این آقایان راحت بشه و دربست بریم بهشت از نظر. این ها ملت ایران یا گناهکارن یا می خان گناهکار بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
ای خداااااااااااااااااااااااااا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار