کد خبر: ۲۸۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۰ 26 August 2016
به گزارش تابناک یزد، روزنامه ابتکار در گزارشی با تیتر «سه نفت کش با بارَش گم شد» با اشاره به آخرین میراث احمدی نژاد نوشته است: « روز گذشته از آخرین و جدیدترین میراث دولت قبل رونمایی شد. گم شدن سه نفت کش اگرچه به عجیبی ماجرای ناپدید شدن دکل نفتی نیست، اما شنیده ها حکایت از آن دارد که حدود صد میلیون دلار از اموال ملی در این اتفاق از بین رفته است. دستاوردهای دوران تحریم و هرج مرج های ناشی از آن تنها به سوءاستفاده های بابک زنجانی و امثال او ختم نشده است و هر روز پرونده تازه ای از تخلفات در دولت احمدی نژاد رسانه ای می شود.

جدال سخنگو با ادعای دستگیری جاسوس هسته ای/  نقشه حذف بسيج دانش آموزي با حاكميت سازمان ملل!

طبق گزارش های به دست آمده، ماجرای مفقود شدن سه نفت کش مربوط به یک تبعه یونانی است که دستگیر شده است، اما طی روزهای گذشته محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از بازداشت فردی یونانی که در معامله‌ای، ۲۸ میلیون یورو پول‌های صندوق بازنشستگی را بازنگردانده بود، خبرداد.

در حال حاضر خبری در دست نیست که ارتباط این تبعه یونانی با گم شدن نفت کش ها چیست؟ چرا که اسلامیان در این خبر به بخش دیگری از تخلفات این فرد اشاره کرده است.

روز گذشته اما ایلنا طی گزارشی اعلام کرد که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در کنار دکل‌های مفقود شده، سرنوشت سه فروند کشتی نفتکش ایرانی نیز تا این لحظه نامعلوم است.

بنا براین گزارش در دولت محمود احمدی‌نژاد 8 فروند نفتکش غول پیکر ایران بدون امضای قرارداد حقوقی در اختیار یک تبعه یونانی قرار گرفت که نامبرده با سوءاستفاده از موقعیت، هر 8 فروند کشتی نفتکش را به همراه محموله‌های نفتی موجود در آن در اختیار گرفت و از حوزه جغرافیایی کشور خارج کرد.

بر اساس این گزارش، با پایان دولت احمدی‌نژاد و روی کار آمدن دولت جدید، پس از برکناری مسئولین مرتبط با این تخلف و فعالیت های مداوم دولت یازدهم، 5 فروند از این کشتی‌ها به کشور بازگردانده شد. اما 3 فروند از این نفتکش‌ها کماکان مفقود است. »


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار