امسال بدون داشتن گذرنامه و مدارک قانونی امکان تردد زائران عتبات عالیات وجود ندارد.
کد خبر: ۲۸۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۹ 26 August 2016
به گزارش تابناک یزد، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از پایانه مرزی چزابه با تاکید بر اینکه شرط سفر به عتبات عالیات داشتن گذرنامه و ویزا است، گفت: امسال صدور ویزا زودتر از سال گذشته آغاز می شود.

سردار محسن فتحی به همراه روسای پلیس های تخصصی و معاونان عالی رتبه نیروی انتظامی با حضور در پایانه مرزی چزابه از نزدیک از وضعیتانه بازدید کرد.

وی اظهار داشت: به لحاظ تجربه ای که در سنوات گذشته به وجود آمده سعی شد، برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد تا انشاالله زائران اربعین حسینی (ع) رفاه و امنیت کاملی در سفر داشته باشند.

سردار فتحی اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون اقدامات خوبی در خصوص تردد زائران ابا عبدالله حسین (ع) صورت گرفته که از مسئولان مربوطه انتظار می رود تا سه ماه آینده اگر مشکلی باشد، با استفاده از تجربه سال قبل آن را مرتفع کنند.

وی افزود: در رابطه با صدور ویزا توافقات خوبی با کشور عراق انجام شده که با هماهنگی های صورت گرفته، مراکز صدور ویزا نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کنند، البته اولویت محل استقرار صدور ویزا متناسب با حجم متقاضیان سفر عتبات عالیات است.

سردار فتحی با تاکید بر اینکه شرط سفر به عتبات عالیات داشتن گذرنامه و ویزا است، تصریح کرد: امسال بدون داشتن گذرنامه و مدارک قانونی امکان تردد زائران عتبات عالیات وجود ندارد.

در ادامه جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا به شهروندان توصیه کرد، از هم اکنون به فکر تهیه مدارک قانونی سفر به عتبات عالیات باشند.

وی با اشاره به اینکه امسال صدور ویزا زودتر از سال گذشته شروع می شود، بیان داشت: با هماهنگی های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم اعتبار ویزا را افزایش داده تا زائران برای رفت و برگشت مشکلی نداشته باشند.

به گزارش مهر، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیش بینی هایی که در حوزه انتظامی و بخش های دولتی انجام شده، اربعین امسال خدمات مطلوب و بهتری را برای رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار