حسن عباسی که چند وقت پیش با اظهار نظری عجیب ،فعالیت ارتش جمهوری اسلامی را زیر سوال برده بود این بار در یزد نیز سخنرانی عجیبی داشته است.
کد خبر: ۲۸۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 31 August 2016
به گزارش تابناک یزد،وی با اشاره به اینکه دو ماه است که در کشور، آمار آتش‌سوزی‌ها بالا رفته است، افزوده است: عامل انسانی در این آتش‌سوزی‌ها دخیل نبوده و از راه دور باعث این خرابکاری‌ها می‌شوند همان‌گونه در جنگ 30 ساله مسیحیان یکدیگر را به نام عیسی مسیح می‌کشتند آتش می‌زدند تا اینکه جمعیت اروپا نصف شد و اکنون نیز می‌خواهند با آتش‌سوزی و جنگ و کشتار بین مسلمانان، شیعه و سنی را از میان بردارند.

به گزارش فارس،وی گفته است: امروز انسان در دنیای دیجیتالی خود فرو رفته و چنان معنا و معنویت و دین و جامعه را از جامعه گرفته‌اند که با اعلام داعش و النصره، مرزها در نوردیده می‌شود و عده زیادی به آنها می‌پیوندند و این چیزی نیست جز نداشتن معنویت.

وی عنوان کرد: اینکه جوانان غربی حاضرند در کشورهای دیگر دست به اقدامات تروریستی بزنند و کشته شوند و افتخار کنند، به دلیل خلأ معنویت در بین جوانان انگلیسی و اروپایی و ... است.

عباسی ادامه داد: در جایی‌که در تمام علوم انسانی دانشگاه‌های دنیا، دنیا نسبت به انسان به صورت حیوان است، جوان‌هایشان در گروه‌های سلفی و داعش شرکت می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به ترورهای صورت گرفته در سال‌های 60 و 61 اظهار داشت: آن زمان منافقان در یزد و شیراز و تبریز و ... بمب به خودشان می‌بستند و امروز هم بعد از چند دهه شاهد همین اقدام از سوی داعش هستیم.

وی افزود: تروریسم داعش و وهابی‌ها نسبت به تروریسم منافقین پیشرفته‌تر شده‌اند زیرا منافقان خود را مارکسیست اسلامی می‌دانستند و مانند خوارجی که در کوفه مدعی بودند بیشتر از حضرت علی(ع) اسلام را می‌شناسند، عمل کردند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز عده‌ای از جوانان ما از نظام طلبکار هستند، خاطرنشان کرد: بیکاری، تبعیض اجتماعی، فیش‌های حقوقی کلان که کسی هم گوشش به آنها بدهکار نیست و .... سبب شده بخشی از جوانان ما طلبکار باشند و عده‌ای نیز بدون تفکر مادی خواستار جهاد هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: درمان همه دردهای بشری شهادت‌طلبی است و اگر اکثر جامعه شهادت‌طلب بودند، کار پلیس و قاضی کساد می‌شد زیرا دوستدار شهادت حب دنیا ندارد و کسی که حب دنیا ندارد کمتر اشتباه می‌کند زیرا حب دنیا در راس همه خطاها است.

عباسی همچنین با اشاره به جنگ‌های رخ داده در سوریه، یمن و ... بیان کرد: مردم سوریه و یمن طی این پنج سال 290 هزار کشته دادند و از 83 کشور تروریست به این کشورها ریختند و عربستان میلیاردها دلار به آنها تزریق کرد و ترکیه نیز از آنها پشتیبانی کرده و می‌کند.

وی در مورد آمریکا و روحیه استکبارطلبی آن اظهار داشت: آمریکا برای خود دو مقام اولی را مدعی است، یکی اینکه اولین کشوری بود که از بمب اتم استفاده کرد و دیگری اینکه اولین کشوری بود که جنگ سایبری به راه انداخت و این مسائل را خودشان در فیلم‌های مستند اعلام می‌کنند و هنوز خیلی‌ها می‌خواهند با آمریکا نرد عشق ببازند.

عباسی خاطرنشان کرد: بیداری و هوشیاری جوان جامعه به این است که مراقب اطراف خود و اقدامات و دسیسه‌های دشمن باشد و آمریکا را راس آمال خود نداند زیرا همین آمریکا از دل اسلام جریان تکفیری را درآورد و به جان اسلام انداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دو ماه است که در کشور، آمار آتش‌سوزی‌ها بالا رفته است، افزود: عامل انسانی در این آتش‌سوزی‌ها دخیل نبوده و از راه دور باعث این خرابکاری‌ها می‌شوند همان‌گونه در جنگ 30 ساله مسیحیان یکدیگر را به نام عیسی مسیح می‌کشتند آتش می‌زدند تا اینکه جمعیت اروپا نصف شد و اکنون نیز می‌خواهند با آتش‌سوزی و جنگ و کشتار بین مسلمانان، شیعه و سنی را از میان بردارند.

عباسی تاکید کرد: امروز چشممان را بر روی نفوذ بسته‌ایم در حالی که بازخوانی وقایع انقلاب بسیاری از مسائل را برای ما یادآوری می‌کند، امروز مسئولانی داریم که پشت تریبون رسما می‌گویند که تنها راه ما لیبرالیسم است که این مخالف فرمایشات امام خمینی(ره) است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
آژو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
... آتش سوزی ها مشکوک به تک سایبری است. و قضیه داعش مربوطه به شبیه سازی جنگ های صلیبی. این دو چه ارتباطی به هم میتونه داشته باشه!!!!!!!!!!!!
اصل فایل رو گوش بدین.
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
توهم!!! توهم!!! توهم!!!!! اونم بیشتر از طرف یک طیف نظانی خاص!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
عين واقعيته
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
آخه دشمنی از تیتر زدنت می باره تابناک ، کجاشو بد گفته اخه ، چرا دست از سره دشمنی با حسن عباسی بر نمی دارین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
خودش هم نفهمید چی گفت
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
سلام خدمت تابناکی های عزیز خداییش ازاینکه روراست با جناب عباسی عزیز مخالف هستین حال میکنم البته میدونم چرا وازکجاااااا ولی باحالید وآخرش کم میارید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
تو که نمیفهمی چی داره میگه
فقط تخطئه میکنی
من تو جلسه بودم
مستند آمریکایی رو نقل قول میکرد
تیتر زدن موزیانه ای داری
بازداشت شدنش رو هم اصلا نفهمیدی برای چی بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار