سخنان تند سردار قاسمی در یزد:
چون به حرف حضرت آقا گوش نمی‌دهند، در یزد باید به تبعیت از آیت‌الله علم‌الهدی از برگزاری کنسرت‌ها جلوگیری شود.
کد خبر: ۲۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 02 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مسئول اطلاعات عملیات لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) گفت: بر خلاف اینکه عده‌ای مهم‌ترین دستاورد خود را برجام می‌دانند، اعلام می‌کنیم که دستاوردی خفت‌بارتر از برجام نداشته‌ایم.

سردار سعید قاسمی در یادواره شهدای ستارگان راه با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: امشب باید پیام یادواره از شهر ولایتمدار یزد نه شهری که عده‌ای صفت پایتخت اصلاحات را به آن چسباندند، به گوش همگان برسد و تودهنی بزرگی به منافقان جدید و استکبار جهانی زده شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره امشب، یادواره شهدای مدافع حرم است، عنوان کرد: پدیده داعش چهار پنج سال است که پا به عرصه وجود گذاشته و هیلاری کلینتون در کتابش اعلام کرده که او تولیدکننده داعش است.

قاسمی خاطرنشان کرد: این نسخه‌ای که کلینتون امروز در منطقه پیچیده، سال‌ها پیش برای ما پیچیدند اما به چند دلیل نگرفت که یکی محوریت قدرتمند ولایت‌فقیه بود و به همین دلیل بود که در فتنه 88 شعارها علیه اصل ولایت فقیه بود و اتفاقا شهدایی نظیر شهید صدوقی، شهید مسیر تصویب اصل 110 قانون اساسی بود و همین یک نکته کفایت می‌کرد برای اینکه مغضوب دیکتاتورها باشد.

وی ادامه داد: نسخه‌ای برای عراق، افغانستان و سوریه پیچیده شد که تا اکنون درگیر آن هستند و اینکه چگونه نسخه‌ای که در کردستان برای ما پیچیدند به نتیجه نرسید و همه شهرها به مام وطن بازگشت، جزو اعجازی است که در تاریخ اتفاق افتاده اما متاسفانه این داستان محو است و نه در مدرسه، نه در دانشگاه و نه در حوزه به آن پرداخته نشده در حالی که برای آن می‌توان مطالب مفصلی تدوین کرد و نکته اصلی این مطلب این است که چرا نسخه‌ای که اکنون در عراق و سوریه و ... پیچیده‌اند در ایران و در کردستان ظرف دو سال جمع شد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: البته در زمان بازرگان دو استان کاملا بخشیده شد، همان بازرگانی که چند ماه پیش عده‌ای در یزد از آن تعریف و تقدیر کردند اما با دلاورمردی‌های فرزندان این مرز و بوم، دوباره بازگشت.

وی ادامه داد: پدیده‌ای که به اسم داعش اتفاق افتاده بر اساس روایاتی که از امیرالمومنین(ع) نقل می‌کنند، یک پدیده آخرالزمانی است یعنی بین‌النهرین با معضلی مواجه می‌شود که متصل به ظهور امام زمان(عج) می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: چیزی به اسم داعش نداریم و داعش دروغ محض است و اینها خود یهودی‌ها هستند اما سربازگیری آنها از آفریقا، بوسنی،‌ تاجیکستان و 72 ملت انجام شده و سربازانی به صف کرده‌اند و نبرد آخرالزمان به راه انداخته‌اند.

وی تاکید کرد: شهدای حرم ما در نبرد با داعش کشته نشدند اینها در نبرد رویارویی با آل‌یهود و آل‌سعود شهید شدند.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با اشاره به سئوال‌هایی که در مورد علت حضور جوانان ایرانی در جنگ حلب پرسیده می‌شود، عنوان کرد: در توجیه اینکه چرا باید برویم و آنجا کشته شویم باید بگوییم اگر نرویم، باید خط پدافندی را به داخل بیاوریم همانطور که در هفته گذشته اتفاق افتاد و یک تیم در کرمانشاه، یکی در سرپل ذهاب و یکی در کردستان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: البته این تحلیل که برای تقویت مرزها باید در حلب بجنگیم نیز اشکالاتی دارد و نباید قومیت‌گرایی ایجاد کنیم، آنچه که آرزوی امام بود و نشد و می‌توانست تودهنی بزرگی به استکبار بزند این جمله بود که «راستی اگر بسیج جهانی مسلمین جهانی تشکیل شده بود، چه کسی جرات این همه جسارت به فرزندان معنوی رسول الله(ص) را داشت» اما عده‌ای دو دهه به دنبال کارهای اقتصادی رفتند و از این معنا غافل شدند.

قاسمی خاطرنشان کرد: اگر این افکار انحرافی نمی‌آمد امروز در اروپا می‌جنگیدیم، اینکه در حلب می‌جنگیم، عقب‌نشینی است.

وی ادامه داد: این توانی که امروز از ایران در حلب می‌بینید، 10 درصد توان ما است و بقیه آن در اصطکاک‌های داخلی و انحرافات داخلی و تفکرات انحرافی صاحب منصبان صرف می‌شود مثل اینکه روغن زیر پا ریخته باشد، زیرا تلاش می‌کنی اما جلو نمی‌روی.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: باید دست تک‌تک پدر و مادران شهدا را ببوسیم که درک سیاسی بالایی از این شرایط سخت دارند و با وجود اینکه فرزندان خود را به نبرد فرستاده‌اند، زخم زمان نیز می‌شوند که پول گرفتند و رفتند و مادران شهدا باید در مقابل چنین صحبت‌هایی مانند حضرت زینب (س) تحمل آورده و این زخم زبان‌ها را تاب بیاورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صحبت‌های وزیر مسکن که هرجا رفتند گفتند که طرح مسکن مهر از بدترین طرح‌های جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: در جواب ایشان عرض می‌کنیم که برجام از نظر ما یکی از نکبت‌بارترین، ذلت‌بارترین و سازش‌پذیرترین طرح‌های جمهوری اسلامی طی این 37 سال بوده است.

قاسمی ادامه داد: این طرح برجام که در آن رسما از ابتدا توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر در آن نادیده گرفته شد، هرچند که این طرح برای 20 سال پیش اینها بوده است، طرحی است که دستاوردهای هسته‌ای ما را بتون کرد و طرحی است که دست دشمن در نفوذ و جاسوسی باز شد و هفته‌ای نیست که اطلاعات گروه تروریستی و جاسوسی را دستگیر نکند.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ خود برجام است نه اینکه از دستاوردهای آن باشد، برجام برنامه‌ای خسران‌آور و ویرانگر بود که به دنبال آن گفتند باید گزارش عملکرد مالی خود را به دولت‌های استکباری بدهید.

قاسمی یادآور شد: البته این برجام، برجام یک بود و برجام مقدماتی قطع‌نامه 598 و جام زهری بود که به امام راحل خورانده شد و بعد از آن هم برجام‌های چندگانه دیگر که در برنامه ششم نوشته شد و به مجلس داده می‌شود که احتمالا رئیس مجلس این بار هم برای تصویب آن مساعدت می‌کند.

وی اظهار داشت: یکی از این برجام‌ها،‌ برجام نفتی است،‌ برجامی که وزیر نفت اعلام می‌کند هرکس جلو بیاید توی دهانش می‌زنم، برجام آموزش و پرورشی است که وزیر آموزش و پرورش پنهانی دارد کار خود را می‌کند و مدارس را به احزاب می‌فروشد، برجام در آموزش عالی، برجام در بهداشت، برجام در صنعت و واگذاری کارخانه‌ها،‌ برجام در تجارت، برجام در کشاورزی اینها 10 تا 15 برجام دارند که یکی یکی پیاده می‌کنند.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر 27 محمد رسول الله (ص) ادامه داد: در اینجا یک‌بار دیگر می‌گوییم که تا زمان انتخابات باید منتظر کارهای پیچیده و جدیدی باشیم یعنی هر روز یک جریان پرروگری فعالیت کند، یعنی رهبری سه بار کارت قرمز نشان دهند که حقوق‌های نجومی را اعلام کنید اما آنها اول بگویند 4 هزار نفرند، بعد بگویند 400 نفر و همینطور آمار را کم کردند و در نهایت گفتند اینها ذخایر انقلاب هستند.

قاسمی تصریح کرد: در اینجا به آنها که یزد و اردکان را پایتخت اصلاحات آمریکایی قلمداد می‌کنند اعلام می‌کنیم که اینجا شهر علمدارانی همچون آیت‌الله صدوقی است که دست بر قضا از همان ابتدا پایگا‌ه‌های منافقان و نفوذی‌ها را می‌زدند و آنها را معرفی می‌کردند.

وی عنوان کرد: یزد هنوز عملداری دارد که 37 سال است همچون شیر در زنجیری است که کسی دنبال پرونده‌اش نیست و او احمد متوسلیان است، فردی که پرونده‌اش پیگیری نشد زیرا اگر پیگیری شود و بیاید، اولین سیلی را به من، بعدی را به رئیس جمهور، بعدی را به سخنگو و ... می‌زند.

قاسمی ادامه داد: یزد یک شهید دارد، شهید محمد منتظر قائم که آمریکایی‌ها را در صحرای طبس متوقف کرد و برای پرده برداشتن از نفوذ در محل حادثه طبس حاضر شد و در آخر او را به شهادت رساندند تا دستشان رو نشود.

به گزارش فارس،وی اظهار داشت: اگر عده‌ای یک جمله قرآن از سوره مائده را فقط روخوانی کرده بودند که می‌گوید با یهود و نصارا یکی نشو، از آنها تبعیت نکن، امروز اینگونه سنگ برجام را به سینه نمی‌زدند ولی اینها نمی‌خواهند حکم اولیه قرآن و اسلام را بپذیرند.

قاسمی در مورد کنسرت‌ها نیز گفت: چون به حرف حضرت آقا گوش نمی‌دهند، در یزد باید به تبعیت از آیت‌الله علم‌الهدی از برگزاری کنسرت‌ها جلوگیری شود.

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
خاک بر سر این مردم که رای میدن تا به شما مشروعیت بدن زبون درازا‌‌ برای بیکاری مردمچیکار کردین هر چند روز یه موشک تست میکنین ما تو کارخونه از کار بیکار میشیم خودتونم درجه میگیرین و حقوق میلیاردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
وقتی رهبری تایید میکنه تو چی میگی جوجه؟؟!!!
دستاوردتونم دیدیم..برید اورانیوم ۱۰۰۰درصد تولید کنید.به چه
درد مملکت میخوره..آقای استراتژیست؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
ایشان یا نظامی نیستند یا فرمایشات امام راحل مبنی بر عدم دخالت ارتش و سپاه در سیاست را فراموش کرده اند,نگران فیشهای حقوقی هستی؟ انموقع که هزاران میلیارد اختلاس کردند,کشتیهای نفتکش و دکل نفتی,سرمایه تامین اجتماعی,بیمه ایران و پدیده شاندیز, و صدها مورد دیگر را رقم زدند کجا بودی سردار؟مشکل فقط کنسرت است مگر کشور قانون مبتنی بر شریعت و مورد تایید شورای نگهبان ندارد؟!!برجام نبود الان شمانه ولی مردم شرایط بسیار سختری داشتند,باید پشت سر رهبری عزیز و حافظ منافع ملی باشیم نه جناحی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
هرچقدر روحانی را مورد تحقیر و انتقاد قرار دهید ایشان بیشتر محبوبیت پیدا میکن.حالا اگر مقام بیشتری باشد محبوبیت بیشتر میشودروحانی محبوب ملت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
هرچقدر روحانی را مورد تحقیر و انتقاد قرار دهید ایشان بیشتر محبوبیت پیدا میکن.حالا اگر مقام بیشتری باشد محبوبیت بیشتر میشودروحانی محبوب ملت
سيد
|
United States
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!'
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
این آقا هرجا وهر کس هست شکمش سیره.میشه اعلام کنیدچند حقوق میگیرن وچند تا جون یکار و دم بخت دارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
شپش !
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
آقا کجا فرموده اند که از برگزاری کنسرت ها جلوگیری شود ؟ . آقای علم الهدی در یزد چه سمتی دارند ؟ . شما که از جایگاه آقا ، که نیازی به دفاع شما ندارد ، دفاع می کنید ؛ به چه مجوٌزی امام جمعه محترم یزد را که منصوب حضرت آقا هستند عملا" از جایگاه خود خلع می کنید ؟!و به آقای علم الهدی اشاره می کنید ؟!... شما یک سردار هستید که این روزها باید به امور عراق و سوریه برسید یا یک کارشناس مسؤول امور فرهنگی استان یزد ؟!
یعنی در استان یزد هیچ عاقل و بالغی پیدا نمی شد که شما آمدید ؟! ....
مجید از اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
آقای قاسمی شما این حرفها را میگویید تا پست و مقام بالاتری به شما بدهند اگر دلسوز اسلام و ایران عزیز و مردم بودید این حرفها را نمیزدید.
فریدون ارز اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
قاسمی جون من هم دوست ندارم کنسرت بروم چون صدای دالبی نداره ، خواننده را نمیتوانی درست ببینی و گاها ترنه هایی را که می پسندی خواننده محبوبت اجرا نمی کنه ولی اینکه بگم در شهر من نباید کنسرت اجرا بشه این عین نفـــوذ و ایجاد نفاق بین مردمه چونکه وقتی نباید اجرا بشه مربوط به همه ایرانه و زمانیکه قراره اجرا بشه یعنی مخالفت با آن یعنی مخالفت با قانــون اساسی جمهوری اسلامی ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار