انتقاد تندخانواده مقتول طلافروش یزدی:
در پارکینگی که متعلق به دولت است(مکانی که فزرند مقتول پیدا شده)هیچ دوربینی وجود ندارد در صورتی که در سطح شهر با استفاده از دوربین ها مردم را جریمه می کنند ، حتی برای پیدا کردن جسد نور نبود و خودمان با چراغ دوربین جسد را پیدا کردیم.
کد خبر: ۳۰۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 23 September 2016
به گزارش تابناک یزد،پدر مرحوم حق شناس طلافروش یزدی گفت:در پارکینگی که متعلق به دولت است(مکانی که فزرند مقتول پیدا شده)هیچ دوربینی وجود ندارد در صورتی که در سطح شهر با استفاده از دوربین ها مردم را جریمه می کنند ، حتی برای پیدا کردن جسد نور نبود و خودمان با چراغ دوربین جسد را پیدا کردیم.
پدر این مقتول طی سخنانی در یک هیات عزاداری یزد گفت:دو میلیارد تومان  که حاصل درآمد یک عمر یک بازاری است و این طلاها متعلق به ما هم نبوده است بخش عمده این طلاها متعلق به بنک دارانی است که با ما کار می کنند .
وی طی انتقادهایی تند اظهارداشت:به هیچ کس شک نداریم بجز مسئولین استان ، سال ها پیش   روز و شب این بازار نگهبان داشت حتی تا روی پشت بام ها مامورین بودند ، بحث بحث سرقت هم نیست جوان ما شهید امنیت است و فدای امنیت استان شده است ما قائل به سرقت نیسیتم بحث بی امنیتی در استان است .  
وی در مورد سیر این حادثه افزود:همیشه من زودتر می آمدم و  فرزندم ساعت 2 به منزل می رسید  کمی نگران شدم اما احتمال دادم شاید به خانه اقواممان رفته باشد ، ساعت 5 که رفتم بازار دیدم که مغازه را به هم ریخته اند با پلیس تماس گرفتیم ، قاتل یا قاتلین ماشین مرحوم را به طبقه بالای پارکینگ منتقل کرده بودند ، فرزندم رابا  طناب خفه کردند و کلید را برداشتند و مغازه را مورد سرقت قرار داده اند .
به گفته وی، هیچ ارگانی از ما بازجویی نکرده است ، هنوز هیچ اطلاعی از روند پیشرفت کار نداریم دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی دارند وظایفشان را انجام می دهیم و اگر این موضوع را به اطلاع ما نمی رسانند شاید موضوعات امنیتی در میان است
 وزمانی که جنازه را دیدیدم چندین دور طناب کوهنوردی دور گردن مقتول بسته شده بود.
به گزارش برخی شبکه های اجتماعی پدر مقتول اظهار امیدواری کرد که انشالله هرچه زودتر قانل یا قاتلین را دستگیر کنند و به سزای اعمالشان برسانند و در راستای تامین امنیت استان عنایت بیشتری داشته باشند .
گفتنی است چند روز پیش سارقین با قتل یک جوان طلافروش در بازار خان(زرگر) یزد از مغازه طلافروشی سرقت کردند و با گذشت چند روز هنوز خبری از بازداشت عاملین این حادثه منتشر نشده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
ثروتمندان نيز مي ميرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی خواجه یزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
خدارحمتش کنه.یزدهم داره کم کم امنیتش خراب میشه به خاطر یک مشت غیر بومی که ریختن داخل شهر به بهانه کار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
اگر نا امنی است به خاطر کم کاری بعضی مسئولان است بیش از90درصد غیر بومیهای ایرانی داخل شهر غیرتمندانه کارو تلاش می کنند هم به نفع اقتصاد شهر است هم روزی حلال برای خانواده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار