تکمیلی:
یک منبع مطلع امنیتی اعلام کرد:متهمان به قتل طلافروش یزدی دو نفر هستند که با تلاش ماموران انتظامی در یکی از استان های غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۰۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 23 September 2016
به گزارش تابناک یزد،یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار تابناک یزد در خصوص روند دستگیری قاتلان طلافروش یزدی در بازار خان یزد گفته است: این افراد در یک برنامه زمانبندی دقیق با قتل طلافروش یزدی و سرقت کلیدها اقدام به سرقت طلاها کرده اند.
وی افزود: این افراد یک روز بعد از سرقت در یک مسافرخانه در یزد بوده اند و سپس به یکی از شهرهای تابعه در استان همدان رفته اند ومستقر شده اند.
این منبع آگاه تاکید کرد: با شناسایی سارقین، اقدامات امنیتی برای شناسایی مخفیگاه این افراد آغاز شد و با کمک چهار گروه پلیس آگاهی در استان همدان ویزد بامداد جمعه این افراد در مخفیگاه خود در یکی مناطق در استان همدان بازداشت شدند.
وی افزود: در هنگام یورش نیروهای امنیتی و انتظامی به مخفیگاه این افراد علاوه بر بازداشت قاتلین طلافروش یزدی، طلاهای مسروقه نیز کشف شد.
همچنین سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون نیروی انتظامی استان یزد به ایرنا افزوده است: متهمان به قتل زرگر جوان یزدی دو نفر هستند که با تلاش ماموران انتظامی در یکی از استان های غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.
وی از کشف طلاهای سرقت شده از محل اختفای متهمان خبرداد و تصریح کرد: تحقیقات تخصصی از متهمان برای کشف جزییات این جنایت در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار