کد خبر: ۳۰۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 25 September 2016

به گزارش تابناک یزد، گردهمایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت تحلیل تحولات منطقه خاورمیانه و جهان با همکاری پایگاه بسیج شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد در محل تالار شهید عباسپور این شرکت برگزار شد.

سردارحسن کریم‌پور مشاور فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، در این گردهمایی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران و رزمندگان اسلام با 188 کشور درگیر نبردی نابرابر بودند و تنها سه کشور لیبی، سوریه و کره شمالی، صدام را علیه ما همراهی نکردند هر چند لیبی در وسط راه ما را تنها گذاشت.

وی ادامه داد: دشمنان با تمام توان و با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود به حمایت از صدام برخاستند ولی به خاطر قدرت ایمان و ولایتمداری و پایمردی رزمندگان قهرمان ما مجبور به پذیرش رسوایی و شکست شدند.

کریم‌پورگفت: بارها دشمنان برای ضربه زدن به ‌نظام ما حرف از گزینه نظامی می‌زنند ولی خوب می‌دانند که ملت ایران و بسیجیان و رزمندگان اسلام تا پای جان از نظام و انقلاب دینی خود دفاع می‌کنند.

وی افزود: اگر به تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی نگاه کنیم به‌خوبیقابل‌مشاهده است که دشمنان از ابتدای پیروزی این نظام توطئه‌های مختلف چون کودتا، حمله به طبس و جنگ هشت‌ساله را علیه نظام انجام دادند ولی ملت ما دشمن را از اهداف خود مایوس کرد.


مشاور ویژه فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: امروز نظام دینی ما از چنان قدرت معنوی در منطقه و جهان برخوردار است که کفر جهانی و حامیانآن‌ها جرات تجاوز به ما را ندارند.


کریم پور به اهداف ایجاد گروه‌های سلفی و تکفیری به خصوص داعش در منطقه و در برخی کشورهای اسلامی اشاره کرد که همه این‌هادست‌پرورده آل‌سعود و آمریکا و دنیای استکباری هستند.

وی گفت: داعش را باید در اصل عنصر اصلی تمام مشکلات در جهان اسلام و عامل اصلی صهیونیست‌ها در منطقه خاورمیانه ذکر کرد که علارغم حمایت‌های آل‌سعود و سایر دشمنان به توفیق نرسیده است.

یادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک بسیج بزرگ در جهان اسلام در مقابل داعش ایجادشده که با قدرت و تحت زعامت ایران مقتدر اسلامی با درایت و شجاعت توطئه‌هایآن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، کریم‌پور به شکست‌های مختلف آمریکایی‌ها در منطقه در دهه‌های اخیر و 38 سال گذشته اشاره کرد که راهی جز خارج شدن از منطقه و پذیرش ذلت و رسوایی در منظر جهانیان را ندارد.

در ابتدای این گردهمایی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌ها و رشادت‌های ایثارگران در دفاع مقدس، افزود: حماسه دفاع مقدس با اتحاد همه آحاد مردم، گروه‌ها، بسیج، سپاه و ارتش با رهبری امام خمینی (ره) خلق شد که نقش ولایت در خلق این حماسه و انقلاب انکارناپذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار