مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه یزد استانی معدنی است و خودروهای سنگین در آن تردد می‌کنند، گفت: تردد خودروهای سنگین تخریب جاده‌های یزد را تسریع می‌کند.
کد خبر: ۳۰۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 25 September 2016

محسن صادقیان در مراسم ادغام رسمی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان یزد با اداره راهداری اداره کل مسکن و شهرسازی استان یزد اظهار داشت: آغاز فعالیت به جای یک مدیرکل خوب و کاردان کار دشواری است ضمن اینکه با این ادغام، دو خانواده بزرگ با شرح وظایف بسیار به یکدیگر پیوستند.

وی با اشاره به ادغام دو وزارتخانه راه با وزارت مسکن و شهرسازی نیز بیان کرد: پیوستن این دو وزارتخانه بزرگ مشکلات بسیاری را به دنبال داشت و اگر می‌بینیم که در یزد مشکلی ایجاد نشد و عملکرد خوبی از سوی مدیران ارائه شد به خاطر تجربه مدیرانی است که در اداره راه و شهرسازی یزد فعالیت کردند.

صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استان یزد راه‌های گسترده‌ای دارد که مدیریت آنها نیازمند برنامه‌ریزی است، افزود: یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، بالغ بر 2 هزار کیلومتر راه روستایی دارد که بالغ بر هزار و 600 کیلومتر از این راه‌ها شریانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: جاده‌های استان یزد پذیرای ترافیک ملی و فراملی است ضمن اینکه استان یزد استانی صنعتی و معدنی است و تردد وسایل نقلیه سنگین با بار مواد معدنی، تخریب جاده‌های استان را تسریع می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط راه‌های استان از یک‌سو و کمبود و محدودیت منابع مالی از سوی دیگر باید به دنبال راه‌های پایدارتر هم در زمینه ماندگارتر ماندن سلامت جاده‌ها و هم منابع مالی باشیم.

صادقیان خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید از تکنولوژی‌های روز مدد بگیریم و راهداری را به صورت علمی به پیش ببریم تا با کمترین هزینه، بهترین اقدامات انجام شود.

وی در مورد حمل و نقل جاده‌ای نیز بیان کرد: در استان یزد شرکت‌های حمل و نقل بسیار خوبی وجود دارد و به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین مشکلات حمل و نقل کالا در استان یزد فرسودگی وسایل نقلیه است.

صادقیان اظهار امیدواری کرد: این مشکل با کمک تسهیلات وزارت راه و شهرسازی در استان یزد برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار