معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: برای اینکه توسعه گردشگری در استان یزد محقق شود، حفظ، نگهداری، مدیریت و توسعه راه‌ها از ضرورت‌های اساسی است.
کد خبر: ۳۰۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 25 September 2016

به گزارش تابناک یزد،سید محمدرضا سیدحسینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد در مسیر توسعه با چالش‌هایی از جمله آب مواجه است، اظهار داشت: آب سدی بزرگ در برابر توسعه استان یزد است ضمن اینکه در مسیر توسعه استان موانع دیگری نیز وجود دارد که رفع آنها به سادگی امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: یزد در کنار این موانع از ظرفیت‌هایی نیز برخوردار است که از جمله آنها می‌توان حمل و نقل و جاده‌ها و راه‌های این استان اشاره کرد زیرا حمل و نقل یکی از راه‌های توسعه به ویژه در زمینه صنعت است.

سیدحسینی خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر در زمینه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما از آنجا که یزد در مسیر ترانزیت کالا قرار گرفته، نیاز به توسعه و مدیریت همچنین نگهداری راه‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

وی یادآور شد: یزد در زمره استان‌هایی است که بحث گردشگری طی سال‌های اخیر به خوبی در آن تقویت شده و در صدد توسعه گردشگری در این استان به عنوان یک صنعت پاک هستیم که امر مستلزم بهبود وضعیت حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد مدیریت منابع راه‌ها همچنین بهبود کیفیت حمل و نقل مسافر را از ضرورت‌های اصلی در توسعه گردشگری دانست و افزود: استان یزد باید هرچه سریع‌تر در این زمینه ارتقا پیدا کند.

وی بحث گردشگری را برای استان یزد بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: هر آنچه به موضوع گردشگری و توسعه آن مرتبط باشد، باید برای گام برداشتن در این مسیر ساماندهی و مدیریت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار