فرماندار اردکان از ناخرسندی مردم و مسافران نسبت به کمبود آب در بخش خرانق خبرداد و گفت: با اقداماتی که صورت گرفته مشکلات تامین آب شرب این بخش به صورت موقت رفع شده است.
کد خبر: ۳۰۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 26 September 2016
به گزارش تابناک یزد،هادی مقیمی افزود: در دیدار با شهروندان بخش خرانق و همفکری هایی که صورت گرفت، کف شکنی چاه برای تامین آب به عنوان راهکار کوتاه مدت برای جبران کمبود آب شرب و بهداشتی مورد توافق قرار گرفت که با اجرای آن، مشکل تامین آب منطقه به طور موقت حل شد.
وی با تاکید بر تعامل دولت و شهروندان برای رفع مشکلات مختلف، تصریح کرد: لازم است با تامین اعتبارات کافی و پیگیری آب و فاضلاب روستایی استان یزد در آینده مشکل تامین آب شرب خرانق به صورت اساسی حل شود.
مقیمی اظهار داشت: رفع مشکل آب بخش خرانق نزدیک به 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که برای تامین آن از طریق دولت باید برنامه ریزی شود.
وی با بیان این که تأمین آب شرب بر آب کشاورزی اولویت دارد، گفت: با توجه به این که بخش خرانق با آثار تاریخی جزو محورهای گردشگری استان بوده ودر مسیر زایران امام رضا (ع) قرار دارد، تامین آب شرب و بهداشتی در این منطقه از اهمیت و اولویت زیادی برخوردار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار