مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد بر لزوم برگزاری دوره‌های مهارت‌‌آموزی برای 3 هزار نفر از فعالان صنایع کوچک و متوسط استان یزد تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 26 September 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مسعود عظیمی امروز در دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد بر اجرای بیش از 87 هزار نفر ساعت آموزش بر اساس تفاهمنامه فی‌مابین شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و آموزش فنی و حرفه‌ای استان تاکید کرد.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، 100 هزار نفر دوره آموزشی برای شاغلین واحدهای صنعتی در سطح کشور برنامه‌ریزی شده که ‌سهم استان یزد از این آموزش‌ها بیش از 3 هزار و 100 نفر است.

عظیمی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 157 دوره آموزشی در بخش‌های مدیریتی، مهارتی و حین کار برای واحدهای صنعتی تدارک دیده شده و طی سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه این آموزش‌ها توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان به صورت یارانه پرداخت می‌شود، گفت: بر اساس بخشنامه و آئین نامه مصوب، ‌بیش از 50 درصد از هزینه‌های شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی توسط این شرکت پرداخت خواهد شد.

عظیمی بر لزوم تقویت همکاری‌های فی‌مابین دو سازمان تأکید کرد و خواستار افزایش تعامل دوجانبه برای بهره‌مندی بیشتر واحدهای صنعتی و شاغلین در صنایع کوچک و متوسط استان یزد از دوره‌های آموزشی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار