رئیس مرکز فوریت های پزشکی بافق از واژگونی یکدستگاه خودرو سواری روآ در محور بافق -یزد خبر داد و گفت:این سانحه 6 مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۳۰۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰ 27 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سعید ملکزاده با بیان اینکه این دومین حادثه رانندگی در دو روز گذشته است اظهار داشت: یک خودروی سواری روآ لحظاتی پیش در محل قبل از پل اسدی محور بافق-یزد، واژگون شد و بر اثر این سانحه 6نفر از سرنشینان خودروی مصدوم شدند.
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان بافق گفت: مصدومین توسط 2 کد اورژانس 115بلافاصله به بیمارستان ولی عصر(عج) این شهر منتقل شدند.
وی تصریح کرد: حال دونفر از مصدومین وخیم گزارش شده که به احتمال قوی به مرکز استان یزد اعزام خواهند شد.
ملکزاده با بیان اینکه پلیس راه در حال بررسی علت حادثه رانندگی اخیر است گفت: طبق معمول باریکی جاده و کم توجه ای راننده، موجب بروز این سانحه شده است.
به گزارش ایرنا، 62 کیلومتر از این محور دو- سه سال قبل تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت و تردد در آن جریان دارد اما در مورد 44 کیلومتر باقی مانده کمتر توجه شده است.
فرماندار بافق چندی قبل با بیان اینکه برای تکمیل این محور به 350 میلیارد ریال نیاز است گفت: در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه به یزد، این رقم تامین شده است.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: به لحاظ اهمیت جاده بافق- یزد،کار آسفالت پنج کیلو متر که زیر سازی آن را شرکت سنگ آهن در محدوده بافق انجام داده اکنون آغاز شده و ابراز امیدواری کرد با اتمام این قطعه از تعداد تصادفات جاده ای این محور کاسته شود.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار