در مراسمی با حضور استاندار یزد، برترین‌های نخستین نمایشگاه توانمندی روستاییان استان یزد تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۰۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳ 27 September 2016

به گزارش تابناک یزد،بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته که با تکیه بر هفت آیتم اصلی و 21 آیتم اصلی انجام شد، فرمانداری اردکان به دلیل غرفه‌آرایی مناسب، فرمانداری خاتم به دلیل برگزاری شایسته شب‌ شهرستان، فرمانداری بافق به دلیل ارائه زمینه مناسب در مورد اقتصاد مقاومتی و سرعت عمل در برپایی و برچیدن نمایشگاه و فرمانداری بهاباد به خاطر برقراری ارتباط مناسب با موضوع نمایشگاه تجلیل شدند.

فرمانداری اشکذر نیز به خاطر پاسخگویی و برقراری ارتباط مناسب با معیشت و زندگی روستایی، فرمانداری میبد به خاطر خلاقیت در نوآوری در مورد طرح‌های اقتصادی روستایی، فرمانداری تفت به خاطر ساخت المان‌های مرتبط با موضوع برگزاری نمایشگاه، فرمانداری ابرکوه به خاطر برقراری ارتباط مناسب در مورد توانمندی روستاییان و فرمانداری یزد به خاطر هماهنگی مناسب با متولیان برگزاری نمایشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین از مدیران جهاد کشاورزی استان یزد، تعاون روستایی استان یزد، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد، نیروی انتظامی شهرستان یزد، شرکت تعاونی دهیاری‌های استان یزد، بیمه روستایی و عشایری استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آتش‌نشانی یزد و ... با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم همچنین بخشداران بخشداری‌های خضرآباد، ندوشن، مرکزی یزد، مروست، مرکزی بهاباد، زارچ، مرکزی بافق، خرانق، عقدا، مرکزی میبد، مرکزی اردکان، مرکزی مهریز، گاریزات و بخشدار بخش بهمن ابرکوه به عنوان بهترین غرفه‌داران این نمایشگاه تجلیل شدند.

اجرای موسیقی سنتی از عشایر شهرستان خاتم از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار