کد خبر: ۳۰۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 27 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،شهردار یزد با بیان اینکه ستاد مبشر غدیر به موسسه فرهنگی تبدیل می‌شود، گفت: شبکه‌سازی ستاد مبشر غدیر در یزد ایجاد می‌شود.

 محمدرضا عظیمی‌زاده  در آیین تجلیل از فعالان ستاد مبشر غدیر استان یزد گفت: یکی از برنامه‌هایی که شهرداری یزد در سالهای اخیر دنبال کرده است اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی است که در زمینه فرهنگ‌سازی در جامعه ایفای نقش کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این برنامه‌ها فعالیتهای ستاد مبشران غدیر است، گفت: هدف از راه اندازی ستاد دائمی مبشران غدیر در درجه اول ترویج ارزشهای غدیر در جامعه است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: موضوع بعدی در بحث اهداف ستاد مبشر غدیر را شبکه‌سازی دانست و گفت: در حال حاضر با توجه به فعالیتهای صورت گرفته شبکه‌سازی لازم در جامعه انجام شده است.

عظیمی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر این ستاد به عنوان یک ستاد دائمی فعالیت می کند، عنوان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک ستاد مبشران غدیر به عنوان یک موسسه و بدون وابستگی به هیچ اداره‌ای فعالیت کند.

وی غدیر را یک فرهنگ دانست و گفت: همه افراد مرتبط با این ستاد هستند و هر کسی می تواند به ارتباط با این سامانه بپردازد و به همین دلیل گستره فعالیت ستاد مبشران غدیر بسیار زیاد و بالاست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار