فرماندار اشکذر گفت: امروزه وحدت بین شیعه و سنی مورد تاکید همه بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبری است که باید در تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۰۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 27 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد علی شاه حسینی  در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: سیاست گذاری های فرهنگی باید با حضور پرنگ شما اعضای شورا کلید بخورد.
وی افزود: آن چیزی که باید مد نظر همه اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گیرد این است که در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی ، باور های اعتقادی مردم این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.
شاه حسینی با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم خاطر نشان کرد: مسئولان هیئت های مذهبی باید این نکته را در نظر بگیرند که رعایت شئونات اسلامی در عزاداری ها مد نظر قرار گرفته شود.
وی تصریح نمود: وجود 360 مسجد، حسینیه، تکیه و بقعه نشان دهنده یک غنای فرهنگی و مذهبی در این شهرستان است که باید این غنای فرهنگی و مذهبی در شهرستان با تعامل و همکاری مسئولان و مردم حفظ شود.
فرماندار اشکذر گفت: آسیبهای فرهنگی شهرستان باید شناسایی و در جهت رفع آن با تعامل و همکاری اقدامات لازم صورت گیرد.
وی تاکید کرد: هیئت های مذهبی شهرستان باید با توجه به شاخص های مد نظر تبلیغات اسلامی ارزیابی و برترین های آنها مشخص و از آنها تجلیل و تقدیر به عمل آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار