فرماندار ابرکوه گفت: مشارکت و همکاری مردم با ماموران سرشماری، باعث دقیق شدن برنامه ریزی ها شده و روند توسعه را تسهیل می کند.
کد خبر: ۳۰۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 27 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدنبی رسولی در خصوص هشتمین سرشماری نفوس و مسکن اظهارکرد: دولت و برنامه ریزان می توانند از طریق سرشماری، وضعیت مسکن و سایر اطلاعات جامع مورد نیاز برای برنامه ریزی را به دست آورند و این مهم در تحقق اهداف دولت در افق 1400موثر است.
وی یادآور شد: اگر آمار و اطلاعات به صورت دقیق ارائه شود، دولت می تواند در برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات تدابیر لازم را اتخاذ کند.
نماینده عالی دولت در ابرکوه بابیان اینکه سرشماری اینترنتی مناطق روستایی و شهرمهردشت توسط خانه های بهداشت انجام می شود، ادامه داد: مرحله اینترنتی از سوم تا 24 مهر است و شهروندان با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir می توانند با تکمیل فرم های ارائه شده، کد رهگیری دریافت کنند.
رسولی ادامه داد: مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن از 25 مهر تا 25 آبان به صورت میدانی و با مراجعه حضوری ماموران سرشماری به منازل مردم انجام می شود.
فرماندار ابرکوه ادامه داد: بیش از 30 نفر عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 در شهرستان ابرکوه آموزش های لازم را برای اجرای این طرح دیده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار