کد خبر: ۳۰۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 27 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،رئیس بسیج دانشجویی استان یزد گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، پیش‌بینی می شود امسال بیش از هزار دانشجو از استان یزد در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند.

 سید حسین راسخی  در نشستی خبری با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه‌ها به دانشجویان به ویژه دانشجویان استان یزد به تشریح برنامه های این نهاد برای جامعه دانشجویی استان یزد پرداخت.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم و عزاداری امام حسین (ع) بیان کرد: از هم اکنون مقدمات شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین آماده می شود بسیج دانشجویی استان یزد نیز در این زمینه آمادگی خود را اعلام کرده و در حال برنامه ریزی است.

راسخی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در بسیج دانشجویی استان یزد اظهار داشت: آموزش‌های توجیهی لازم برای نیروهای سازمان یافته انجام شده و برنامه ریزی‌ها در حال انجام است.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود امسال از استان یزد حداقل هزار دانشجو در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد همچنین به تشریح دیگر برنامه های این نهاد در طول سال تحصیلی به ویژه چند ماه نخست سال تحصیلی پرداخت و تصریح کرد: نخستین برنامه، اولویت و ماموریت ما، تربیت دانشجوی انقلابی و آشنا با گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: برنامه های متعددی برای تحقق این ماموریت مهم پیش بینی شده که از آن جمله می توان به فراهم آوردن شرایط حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور اشاره کرد.

راسخی ادامه داد: پیش بینی می شود امسال بیش از دو هزار دانشجوی از دانشگاه های استان یزد به مناطق عملیات جنوب و غرب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار