آخرین وضعیت جسمانی «هاشم‌زایی» تشریح شد:
یک مقام مسئول اعلام کرد که بحث انتقال نماینده تهران از استان یزد، به تصمیم خانواده وی نیز بستگی دارد.
کد خبر: ۳۰۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 10 October 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این‌که حال عمومی هاشم‌زایی نماینده مجلس رضایت‌بخش است، گفت: دوره نقاهت بیماری و مراقبت از هاشم‌زایی شش تا هفت روز زمان می‌برد.

 دکتر «محمدرضا میرجلیلی» با بیان این‌که چهار تا پنج روز زمان نیاز است، تا وضعیت عمومی «عبدالرضا هاشم‌زایی» نماینده مردم تهران در مجلس بهبود یابد، اظهار کرد: نیازی به انتقال این نماینده به تهران برای پیگیری مراحل درمانی نیست و همه امکانات لازم برای بهبود وضعیت وی در استان یزد وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که استان یزد از استان‌های پیشرو در حوزه درمان است،‌ افزود: بحث انتقال نماینده تهران از استان یزد، به تصمیم خانواده وی نیز بستگی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که عمل جراحی ایشان به طور کامل انجام شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون وی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رهنمون بستری است و مراحل پس از عمل جراحی را سپری می‌کند.

براساس این گزارش، «عبدالرضا هاشم‌زایی» نماینده مردم تهران در مجلس بعد از ظهر روز پنج‌شنبه گذشته در مسیر جاده «ساغند - رباط پشت بادام» با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ که از مسیر خود منحرف شده بود، تصادف کرد و از ناحیه شکم دچار حادثه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار