تاج در یزد اعلام کرد:
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به زمینه توسعه هرچه بیشتر فوتبال ساحلی یزد فراهم شود گفت: یزد می‌تواند مرکز فوتبال ساحلی ایران باشد.
کد خبر: ۳۱۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 17 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مهدی تاج در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان یزد با بیان اینکه استان یزد در زمینه فوتبال ساحلی استعداد بسیار ویژه‌ای دارد اظهارداشت: یکی از مجمع‌های بی‌حاشیه کشور مجمع هیئت فوتبال استان یزد است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی‌ها باید به صورتی باشد که در این عرصه از فوتبال استان یزد، سرعت پیشرفت افزایش پیدا کند و شاهد موفقیت‌های بیش از پیش استان یزد در زمینه فوتبال ساحلی باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بخش بانوان هم فوتبال یزد نشان داده که از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و باید این ظرفیت‌ها در استان یزد شناسایی شود.

تاج با اشاره به حضور فوتبال استان یزد در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: هیئت فوتبال و سایر مسئولان مرتبط با ورزش استان یزد باید تلاش کنند که فوتبال استان به سمت لیگ برتر برود.

به گزارش تسنیم وی تصریح کرد: هیئت‌های فوتبال در عمل فدراسیونی کوچک در استانها هستند و سیاست فدراسیون فوتبال تقویت این هیئت‌ها است و باید در این زمینه حرکت کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال استان یزد با بیان این که استان یزد می‌تواند به عنوان مرکز فوتبال ساحلی ایران مطرح شود خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال استان یزد زحمات زیادی کشیده و پیشرفتهای بسیاری کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار