کد خبر: ۳۱۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 18 October 2016
به گزارش تابناک یزد، شهردار یزد با اشاره به تاکید اعضای شورای شهر یزد در حمایت از تئاتر، شروط شهرداری برای حمایت از گروه‌های تئاتر یزد را مطرح کرد.
 محمدرضا عظیمی‌زاده در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: هر گروه تئاتری که قبل از نمایش از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد مجوز برگزاری نمایش بگیرد، می‌تواند از شهرداری درخواست حمایت کند.

وی در پاسخ به این موضوع که مجوز گروه‌های تئاتر توسط ارشاد صادر می‌شود، گفت: ارشاد مجوز صادر می‌کند ولی برای ما هم این موضوع ممکن نیست که بدون صدور مجوز توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری از تئاترها حمایت کنیم.

عظیمی‌زاده با اشاره به تاکید شهرداری یزد مبنی بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: برای کمک کردن به گروه‌های تئاتر، حتما باید مجوز توسط سازمان فرهنگی و ورزشی صادر شده باشد.

شهردار یزد در ارتباط با موضوع جمع‌آوری سرعت‌گیرهای بلوار امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: تنها جمع‌آوری سرعت‌گیرهای زیر دوربین مطرح شده چرا که دوربینها عاملی برای کاهش سرعت است و نیاز چندانی به دوربین احساس نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در چند نقطه از شهر درست زیر دوربین یا در نزدیکی آن سرعت‌گیر قرار گرفته که تصمیم گرفته شد این سرعت‌گیرها جمع‌آوری شود، اما هیچ سرعت‌گیر دیگری در مناطق به ویژه پرخطر برداشته نشده است.

عظیمی‌زاده همچنین تاکید کرد که به هیچ عنوان نام رئیس و اعضای شورای شهر به عنوان تصمیم گیرندگان این اقدام از سوی شهرداری مطرح نشده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار