کد خبر: ۳۱۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش یزد گفت: جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان به میزبانی یزد و گلساپوش برگزار می‌شود.

احمد عشقان‌ملک  با اشاره به اینکه مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی آسیا به در یزد برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: این بازی‌ها قرار بود به میزبانی استان یزد برگزار شود که کنسل شد.

وی با اشاره به اینکه AFC هم چندان موافق برگزاری این دوره از مسابقات نبود، گفت: این مسابقات پیش از این برگزار نشده بود و الان هم این دوره برگزار نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش یزد با بیان این مطلب که استان یزد از ظرفیتهای بسیار زیادی در زمینه فوتبال ساحلی برخوردار است، عنوان کرد: همزمان با پیگیری برای میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، تلاش برای برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان هم پیگیری شد.

عشقان ملک در ارتباط با امکانات استان یزد برای برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای توسعه زیرساختهای مورد نیاز برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در یزد در حال انجام است.

مدیرعامل باشگاه مقاومت گلساپوش یزد تصریح کرد: استان یزد آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات را دارد و ان‌شاالله تا پیش از شروع بازیها، به طور کامل زمینه‌های لازم برای انجام هرچه بهتر بازیها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری این بازی‌ها به میزبانی یزد قطعی است و به احتمال بسیار زیاد در بهمن ماه شاهد برگزاری این رویداد بزرگ در فوتبال ساحلی یزد و کشور هستیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار