فرماندار یزد گفت: تخصیص اعتبار برای پروژه های عمرانی نیمه تمام مرکز استان در اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان یزد قرار دارد.
کد خبر: ۳۱۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری  در کمیته برنامه ریزی شهرستان یزد افزود: انتظار از مدیران دستگاه هایی اجرایی این است که با احصاء اطلاعات پروژه های نیمه تمام، نسبت به جذب بودجه برای این طرح ها اقدام کنند.
وی با بیان اینکه شهرستان یزد در زمینه تامین اعتبارات نیازمند نگاه ویژه است، تأکید کرد: بسیاری از دستگاه های دولتی که به تمام استان و حتی استان های همجوار خدمات ارائه می کنند در شهرستان یزد مستقر هستند و ازاین رو نیاز است که سازمان برنامه و بودجه به موضوع در تخصیص اعتبارات برای این شهرستان توجه داشته باشد.
سالاری با بیان اینکه دولت آماده واگذاری بخش مهمی از پروژه های دولتی به بخش خصوصی است ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی تکمیل بخشی از پروژه های دولتی در شهرستان یزد شتاب گیرد.
حمید نصیری زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد نیز در این نشست پیرامون اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی و همچنین نحوه تخصیص و جذب اعتبارات در شهرستان یزد توضیحاتی ارائه کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار