معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و با محتواسازی برنامه‌های آموزشی، ترویجی و فرهنگی باید زمینه برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با پدافند غیرعامل فراهم شود.
کد خبر: ۳۱۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 19 October 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در نشست ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با تبیین اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: یکی از اصلی ترین دلایل نام‌گذاری هفته‌ای به نام پدافند غیرعامل و تاکیدی که مقام معظم رهبری در نام‌گذاری روز پدافند غیرعامل در هشتم آبان ماه داشتند برای عمومی کردن این موضوع است.

وی گفت: تبیین، تبلیغ و فرهنگ‌سازی در حوزه پدافند غیرعامل باید در جامعه انجام شود تا همانطور که مردم در دفاع نظامی مشارکت داشتند در بحث پدافند غیرعامل نیز مشارکت کنند.

طالبی افزود: هدف اصلی از برگزاری مانور و برنامه‌های گوناگون در هفتۀ پدافند غیرعامل این است که جامعه با اهمیت موضوع آشنا شود که با افزایش آگاهی، زمینۀ مشارکت مردم در این عرصه فراهم می‌شود.

وی، نقش صدا و سیما و رسانه‌های نوشتاری و مجازی را در حوزه پدافند غیرعامل بسیار مهم دانست و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای محتواسازی برنامه‌های آموزشی، ترویجی و فرهنگی پدافند غیرعامل موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ضروری است کمیته‌های شهرستانی به ریاست فرمانداران فعال شوند و برنامه‌ریزی‌ها برای هفتۀ پدافند غیرعامل در شهرستان‌ها نیز انجام شود.

همچنین مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با گرامیداشت هفتۀ پدافند غیرعامل گفت: گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در جامعه از مهمترین اهداف و برنامه‌ها در این هفته است.

حسین اسماعیلی ادامه داد: مهمترین وظیفۀ ما در حوزه پدافند غیرعامل هم‌افزایی ملی و آمادگی کامل برای رویارویی با تهدیدات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار