کد خبر: ۳۱۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد، شب سیزدهم ماه محرم در خیابان شیخ کلینی یزد، در حاشیه یکی از مراسم های عمومی عزاداری، اتفاق ناخوشایندی برای خانواده کودک هفت ساله افتاد.
 این کودک که از ابتدای مراسم در کنار مادر و در قسمت زنانه مجلس بوده است بعد از مدتی تصمیم میگیرد به قسمت مردانه وبه کنار پدر برود. 
 او بعد از اجازه و راهنمایی مادرش به بیرون مجلس می آید تا از درب دیگر به قسمت آقایان برود که شکار سارق بی انصاف می شود.
 آنچه این دختر روایت کرده حاکی است که سارق بعد از شناسایی دختر هفت ساله، به بهانه دادن لواشک خوشمزه به او سر صحبت را با او باز میکند و سپس با این جمله که لواشک ها در ماشین من هست ومیتواند هم برای خودش و هم برای بقیه دوستانش ببرد دست او را گرفته و کودک را همراه خود کنار ماشینش می برد.
 کودک که گویا در این شرایط از ترس قدرت اراده نداشته همراه او می شود و سارق بی انصاف او را داخل خودرویش پرت کرده و از محل مجلس فاصله می گیرند وطلاهای کودک را به زور از گوش و دست کودک باز میکند و سپس او را برگردانده و در نزدیکی محل مجلس روضه به بیرون از ماشین پرت میکند.
 در تمام این مدت پدر و مادر این دختر فکر می کرده اند که فرزند عزیزشان در کنار دیگری است.
 با گریه کودک، عابران و همسایه ها متوجه کودک شده و به پلیس اطلاع می دهند. خوشبختانه به جز چند خراش کوچک و کوفتگی، وسرقت طلاهای او آسیبی به دختر نرسیده است. پلیس در حال شناسایی سارق بی انصاف است.
 متاسفانه بسیاری از خانواده ها نکات ایمنی را همچون عدم اعتماد به غریبه ها به فرزندان خود آموزش نمی دهند و این مسئله ممکن است عواقب ناگواری داشته باشد.
یزدی نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار