کد خبر: ۳۱۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد،  نائب رئیس شورای شهر یزد با اشاره به رد مصوبه شورای شهر در هیئت مدیره سازمان اتوبوس‌رانی یزد، گفت: هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی نمی‌تواند مصوبه شورا را اجرا نکند.ملیحه امینی اصل در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مصوبه شورا در ارتباط با ساماندهی دستفروشان یزد، اظهار داشت: این اقدام عجیب است که به جای اینکه مصوبه هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی به صحن شورای شهر وارد شود تا مورد تصویب قرار گیرد، مصوبه شورای شهر به هیئت مدیره می‌رود که رای‌گیری کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: زمانی که طرحی در صحن شورای اسلامی شهر به تصویب رسید، هیئت مدیره سازمان نمی‌تواند این طرح را رد کند و ملزم به اجرای آن است.
رئیس سازمان اتوبوسرانی یزد صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر یزد تاکید کرد که این مصوبه را اجرا نمی‌کنند.

وی همچنین بیان کرد که دو نفر از اعضای شورای شهر یزد با حضور در نشست هیئت مدیره این سازمان، با طرحی که در صحن علنی شورا مصوب شده، مخالفت کرده‌اند.

مصوبه شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر ساماندهی دستفروشان یزد بیان می‌کند که سه ایستگاه اتوبوس در سطح شهر یزد، شبها برای تشکیل شب بازار یزد مورد استفاده قرار گیرد و دست فروشان در این ایستگاه‌ها فعالیت کنند تا از پراکندگی آنها در سطح شهر و سد معبرهای احتمالی پیشگیری شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار