کد خبر: ۳۱۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد،  رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی یزد نمی‌تواند مصوبه شورای شهر را انجام ندهد، گفت: مصوبه شورای شهر برای ساماندهی دستفروشان لازم‌الاجرا است.
 سپنتا نیکنام  در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اهمیت توجه به تئاتر در یزد، اظهار داشت: تئاتر در یزد از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و باید به این ظرفیت ها توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تئاتر استان یزد با مشکلات زیادی از جمله کمبود در امکانات روبرو هستند، خاطرنشان کرد: در صورتی که برنامه ریزی مناسبی برای حمایت از تئاتر یزد وجود داشته باشد، این هنر در یزد پیشرفت قابل توجهی می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در صورتی که قرار است کمکی به تئاتر استان یزد انجام شود، باید این کمک به همه گروه های تئاتر انجام شود.

نیکنام به بحث امروز شورای شهر در ارتباط با چالش حذف سرعت‌گیرهای محله نعیم آباد و اعتراض مردم این محل گفت: برداشتن یا گذاشتن سرعت‌گیر نیاز به مصوبه شورای ترافیک استان دارد.

وی با تاکید بر اینکه بلوارهای یزد به ویژه بلوار امام جعفر صادق(ع) نیازمند پل عابر پیاده هستند، خاطرنشان کرد: حتی اگر سرعت کم شود و دست‌انداز گذاشته شود، با همین سرعت 60 کیلومتر هم حوادث ممکن است اتفاق بیفتد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد افزود: در راستای پیشگیری از تلفات در حوادث رانندگی، باید در مسیر عرضی بلوارها پلهای عابر پیاده ایجاد شود.

نیکنام به عدم اجرای مصوبه ساماندهی دستفروشان در یزد اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این مصوبه لازم الاجراست، خاطرنشان کرد: مصوبه شورای شهر نیازی به تصویب هیئت مدیره سازمان ندارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار