کد خبر: ۳۱۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد،  رئیس هلال احمر استان یزد گفت: نخستین همایش بین‌المللی سگهای جست و جو یزد با حضور ۱۱ کشور جهان در علی‌آباد یزد برگزار می‌شود.

عباس احدی پور  از برگزاری شورای معاونین ستادی جمعیت هلال احمر کشور در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: برای نخستین بار، شورای معاونین ستادی هلال احمر کشور با حضور رئیس سازمان و دبیر کل این سازمان در آبانماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد به اهمیت برگزاری این نشست در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش با حضور 29 مدیر ارشد و ستادی جمعیت هلال احمر کشور در یزد برگزار می‌شود.

احدی‌پور از برگزاری همایش بین‌المللی سگ‌های جستجو در استان یزد خبرداد و گفت: این همایش با حضور 11 کشور خارجی و 110 نفر از امدادگران هلال احمر داخل کشور، 24 آبان در منطقه علی‌آباد یزد برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در این دوره آموزشی، نحوه فعالیت و استفاده از سگهای جستجو به مدت 10 روز به امدادگران آموزش داده می‌شود تا بتوان در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با این آموزش بتوانیم پتانسیل‌های خوب و درآمدزائی را برای استان مطرح و از این فضا استفاده کنیم و به مرز خودکفائی در زمینه استفاده از سگهای جست‌وجو بپردازیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار