کد خبر: ۳۱۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در وضعیتی که با رکود و بیکاری مواجه هستیم، حساسیت بانکهای یزد در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید باید افزایش یابد.
 سیدعلی اکبر کلانتر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار داشت: 28 میلیارد تومان تا پایان شهریور به 18 واحد پرداخت شده که به این وسیله 240 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را در استان احیا کردیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح دولت در صورتی که به درستی اجرا شود، می‌تواند مشکلات اقتصادی زیادی را در استانها برطرف نماید، عنوان کرد: بانکها حساسیت بسیار بیشتری باید نسبت به پرداخت تسهیلات به واحدهای مورد تایید کارگروه داشته باشند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: دلیل عدم پرداخت تسهیلات به برخی واحدها باید مشخص شده و در راستای رفع این دلایل قدم برداریم چرا که اگر این تسهیلات پرداخت نشود، مشکلات واحدها بیشتر می‌شود.

کلانتری عنوان کرد: در حال حاضر در کشور و استان رکود و بیکاری وجود دارد و باید به وسیله پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان، مشکلات واحدها را مرتفع نماییم.

وی ادامه داد: این تسهیلات با هدف رفع مشکل واحدهایی ایجاد شده که بدون حمایت و تسهیلات توان رفع مشکلاتشان را نداشتند به همین دلیل هم مواردی از جمله داشتن چک برگشتی را در زمینه عدم دریافت تسهیلات نادیده گرفته‌اند.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان یزد افزود: رفتار سختگیرانه با شرکتی که مشکلات بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف اقتصادی دارد نمی‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات آنها باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار