کد خبر: ۳۱۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 19 October 2016
به گزارش تابناک یزد، در مراسمی با حضور مدیران و معاونان شرکت برق منطقه‌ای یزد و با حکم مدیرکل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی‌اکبر صائبی به ‌عنوان ذیحساب جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد معرفی و از خدمات حسینعلی زارعزاده ذیحساب سابق این شرکت قدردانی شد.
 
 انتصاب ذیحساب جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل این شرکت در این جلسه رشد صنعت برق استان در سال‌های اخیر در زمینه‌های تولید، انتقال و توزیع را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به صنعتی بودن استان و مصرف 70 درصد برق استان در این حوزه، افزود: جلب رضایت مردم و صاحبان صنایع در تامین برقی مطمئن و پایدار، نیازمند پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و توسعه مناسب شبکه‌های برق استان است و تاکنون در استان پتانسیل‌های بسیار خوبی وجود داشته است.

وی از عملکرد زارعزاده ذیحساب قبلی طرح‌های عمرانی این شرکت قدردانی کرد و جدیت، قانون مداری و دقت بالای وی را از شاخصه‌های موفقیت وی برشمرد.

انتصاب ذیحساب جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد 

در ادامه این جلسه علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزدبه سیاست جابه‌جایی ذیحسابان دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: تغییر و جابجایی ذیحسابان در دستگاه‌ها، گام اساسی برای ایجاد تحول و خلاقیت بیشتر در عرصه نظارت مالی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، وی با اشاره به سوابق اجرایی صائبی در سمت معاون اداری مالی دارایی، ذیحساب سازمان‌ها آ موزش‌وپرورش، بهزیستی و راه و شهرسازی، اظهار داشت: آقایان زارعزاده و صائبی از افراد خبره و صاحب‌نظر در اداره کل اقتصاد و دارایی یزد به شمار می‌آیند.

انتصاب ذیحساب جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد 

در ادامه محمدمهدی جاودانی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات برخی خصوصیات اخلاق فردی و اخلاق سازمانی حسینعلی زارعزاده را بیان کرد و آرامش، فروتنی، همدلی در مراحل اجرای پروژه و اشراف به قوانین و مقررات و قانونمداری را از شاخصه‌های بارز وی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار